پگاه اصفهانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید رییس صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

بازدید رییس صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر نعمت الله ترکی رییس صندوق بازنشستگی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های پگاه اصفهان، گفت: فلسفه وجودی پگاه و تأسیس این مجموعه عظیم تولیدی سود آوری و تولید ارزش افزوده است و همه شرکت های زیر مجموعه صندوق می بایست در خصوص توسعه، نوسازی و بهسازی، اهتمام ویژه داشته باشند.
وی همچنین در دیدار با کارگران و کارکنان این شرکت ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آنها، توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص و بحث توانمند سازی و آموزش این نیروها را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت؛ این نکته جزو اولویت های صندوق بازنشستگی می باشد و بر اجرایی شدن آن تأکید نمود. دکتر ترکی در پایان ابراز امیدواری نمود شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش رقابت در سطح بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت و تولید دانش بنیان، دست یابند.
در ابتدای این مراسم کاشانی زاده مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان نیز ضمن قدردانی از حمایتهای بی دریغ رییس صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه های این مجموعه را در راستای شعار « مهار تورم و رشد تولید » خواند و ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد موفقیتهای بیش از پیش این مجموعه باشیم. در ادامه ترابی معاونت مالی و اقتصادی شرکت پگاه اصفهان نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شرکت پگاه اصفهان، از سوی شورای اسلامی و تعاونی مصرف کارکنان این مجموعه با اهداء لوحی از رییس صندوق بازنشستگی کشور تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

pegah.ir/n/23478
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا