پرتال پگاه تهراناخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خوزستانپگاه آذربایجان شرقیپگاه تهرانپگاه فارسپگاه گلپایگانپگاه اصفهانپگاه کرمانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

صنایع شیر ایران در روز جهانی غذا خوش درخشید

اهدای جایزه ملی ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به ۷ شرکت تابعه پگاه

همزمان با روز جهانی غذا، جایزه ملی ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به ۷ شرکت تابعه شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اهدا شد.


به گزارش روابط عمومی و امور شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در همایش روز جهانی غذا که با حضور وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی در محل سالن همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، جایزه ملی ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو به شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه تبریز، تهران و خوزستان، اصفهان، فارس، کرمان و گلپایگان، اعطا شد.

در این مراسم بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این موضوع که افزایش کیفیت تولید مواد غذایی، موجب کاهش هزینه‌های سلامت می‌شود، افزود: ایران در تمام شاخص‌های سلامت از جمله تولیدات غذایی سرآمد منطقه است.
سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی نیز تاکید کرد: دغدغه همه ما این است که مردم از وفور و کیفیت غذا به درستی بهره‌مند شوند، عدالت در کمیت و کیفیت برای کشور بسیار حائز اهمیت است.
در پایان این مراسم، نشان ایمنی و سلامت سیب سلامت به شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، اهداء شد.

 

pegah.ir/n/21738
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا