اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

با حضور رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران انجام شد:

انتخاب نمایندگان منتخبین شورای اسلامی کار صنایع شیر ایران

با هدف بهبود روابط کار، انتخابات منتخبین شورای اسلامی کار شرکت صنایع شیر ایران، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این دوره از انتخابات با حضور محمدرضا بقائیان رئیس و بهنام سعدی پور، بازرس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و مشارکت حداکثری شوراهای اسلامی کار شرکت‌های تابعه در پگاه تهران برگزار شد.

بقائیان با اشاره به اهمیت ارتباط دوسویه تشکلات کارگری و کارفرمائی افزود: در این مورد تعاملات مناسبی در شرکت صنایع شیر ایران انجام شده است و مطالبات به‌حق کارگران با مشارکت و همدلی مدیریت و منتخبین شورا انجام می‌شود و این نوع تشکلات باید الگوئی برای دیگر شرکت‌های بزرگ در کشور شود.

حامد خدابخش پور مدیر امور اداری و منابع انسانی صنایع شیر ایران نیز، ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی کار شرکت‌های تابعه، به جایگاه مهم منابع انسانی اشاره کرده، افزود: افزایش کارآیی هر سازمان در گروی وجود یک محیط مناسب کاری است.

او تصریح کرد: طی سه دوره گردهمایی شوراهای اسلامی کار شرکت‌های تابعه، منتخبین در صدد هستند تا روابط مناسب بین کارگران و کارفرمایان در محیط کار را برقرار کرده و محیطی با نشاط و فعال به وجود ایجاد کنند.

محمد مرجانی نماینده منتخبین شورای اسلامی کار و نماینده مدیر عامل صنایع شیر ایران در امور منابع انسانی و رفاهیات هم درخصوص این سه دوره برگزاری انتخابات تصریح کرد: با حضور و مشارکت نمایندگان کارگران در مباحث کارگری مطالبات چشم‌گیری حاصل شد و در همین راستا سوددهی شرکت‌ها در شرایط رضایت بخشی بوده است.

گفتنی است، در این انتخابات از تعداد ۵۴ رای ماخوذه، محمد مرجانی از پگاه گلپایگان با ۴۱ رای، رجبعلی جعفری از بسته بندی پگاه با ۳۰رای، سعید هوشیار صدیق از پگاه تهران ۲۹رای و محسن محبوبی پارسا از دفتر مرکزی ۲۳ رای، شهرام جوکار از پگاه فارس ۲۲ رای به‌عنوان نمایندگان اصلی منتخبین شورای اسلامی کار معرفی شدند.

همچنین اعضای علی البدل این انتخابات، سجاد محرابی از پگاه خوزستان ۲۱ رای و احمد بدری از پگاه آذربایجان شرقی ۲۰رای را به‌خود اختصاص دادند.

pegah.ir/n/19287
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا