اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

یازدهمین شورای تبلیغات پگاه برگزار شد:

اقدامات تبلیغاتی تنها با مجوز روابط عمومی پگاه

تمامی اقدامات تبلیغاتی شرکت‌های گروه، تنها در چارچوب اخذ مجوز از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، امکان‌پذیرخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در ادامه برگزاری منظم و هفتگی شورای تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران، به ریاست عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، مصوب شد، هر گونه هزینه تبلیغاتی بدون اخذ مجوز مدیریت محترم روابط عمومی و امور بین الملل، مستقیماً از حساب مدیرعامل شرکت سفارش دهنده کسر خواهد شد.

این مصوبه با هدف پیروی از سه اصل مهم و نقشه راه صنایع شیر ایران، مبنی بر همسان‌سازی، ساده‌سازی و زیباسازی کلیه امور تبلیغاتی، به تصویب رسید.

در این جلسه که یازدهمین جلسه شورا بود، طرح جدید بطری دوغ‌های پگاه نهایی و مصوب شد و برخی موضوعات تبلیغات فروشگاهی با حضور مدیرعامل جدید شرکت پخش سراسری بازارگستر بررسی و به روال اجرا نزدیک شد.

در کمیته تبلیغات، طرح‌های تبلیغات فروشگاهی جدید از سوی روابط عمومی اکران و مقرر شد با هماهنگی بازار اقدامات جدیدی در خصوص تبلیغات درمحل فروش اجرایی شود.

طرح بیلبورد شهری و کمپین‌های دیجیتال هم عارضه یابی و دستورات در این خصوص نیز صادر شد.

گفتنی است، این شورا با ریاست مدیرعامل صنایع شیر ایران و دبیری مدیر روابط عمومی و با حضور معاونت تولید شرکت صنایع شیر ایران، مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر، مدیرعامل شرکت بسته بندی هر هفته یکشنبه ها برگزار می‌شود.

pegah.ir/n/13397
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا