پرتال پگاه تهرانپگاه تهران

در راستای تکریم منابع انسانی و برای اولین بار در کشور رخ داد:

افتتاح میز خدمت در شرکت پگاه تهران

میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برای اولین بار در کشور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)،تهمینه دانیالی مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در راس هیئتی متشکل از مدیران روابط کار و اجتماعی، تنی چند از روسا و کارشناسان ذیربط با حضور در پگاه تهران میز خدمت این اداره کل را جهت ارائه خدمات به فعالین عرصه کار و تولید و با هدف بررسی دغدغه های قشر کارگری افتتاح کرد.

وی با اشاره به دغدغه‌ ریاست جمهور و مقام عالی وزارت مردم درباره مسائل جامعه کارگری، افزود: دولت با عزم جهادی پای کار ایستاده و پیگیر خواسته‌های جامعه کارگری و کارفرمایی تا رفع مشکلات آنها خواهد بود. از این رو برای برقراری ارتباط بی‌واسطه با حوزه کارگری و کارفرمایی باید داخل کارخانجات حضور داشته باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌‎ها را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

دانیالی ادامه داد: بسیج کارگری متولی راه‌اندازی و مدیریت میز خدمت و مطالبات فعالین عرصه کار و تولید است و ما به‌عنوان عضوی از بدنه دولت با تمام توان در کنار این قشر پرتلاش و سربازان خط مقدم جبهه تولید و جنگ اقتصادی ایستاده‌ایم.

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیزدر این بازدید با اشاره به تکنولوژی و رعایت موازین بهداشتی در پگاه گفت: پگاه در مسیر ارتقای سلامت هم‌میهنان است و با توجه به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، ضرورت دارد تا در خصوص ثبات قیمت لبنیات در کشور با توجه به وضعیت تورم و افزایش دستمزد کارگران توجه جدی شود.

سرهنگ قلیچ معاون سازمان بسیج کارگری نیز در جریان راه‌اندازی میز خدمت و در حاشیه این جلسه نیز گفت: بسیج رابط بین کارگر و کارفرما و مسئول حفظ این ارتباط است و با تمام توان، ماموریت‌های خود را انجام خواهد داد.

 

pegah.ir/n/19952
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا