صادراتبازرگانی و پشتیبانیویژه‌هاآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

با هدف توسعه بازار صادراتی پگاه صورت گرفت

ارسال محموله خامه استریل با علامت تجاری «لاوین» به عراق

اولین محموله صادراتی خامه استریل با علامت تجاری «لاوین» به مقصد عراق ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی، ضمن اعلام این خبر گفت: پیرو ابلاغ استراتژی جدید مدیر عامل صنایع شیر ایران مبنی بر افزایش فروش و توسعه بازارهای صادارتی، اولین محموله خامه استریل با علامت تجاری «لاوین» تولید و به مقصد عراق ارسال شد.

مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی گفت: از خردادماه سال جاری تولید خامه ٢٠٠ سی سی با برند فرعی «لاوین» جهت صادرات آغاز و این محصول جهت مشتریان کشور عراق تولید و ارسال شده است.

وی تصریح کرد: شرکت پگاه آذربایجان غربی با تنوع و کیفیت بالای تولید و مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، از قابلیت بالایی برای صادارت انواع محصولات لبنی و آبمیوه برخوردار است.

قریشی اظهار داشت: خطوط تولیدی این شرکت جزو مجهزترین سیستم‌های لبنی موجود در کشور محسوب می‌شود و این امکان را دارد تا محصولی با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا را تولید و روانه بازارهای مصرف داخلی و خارجی کند.

مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت شامل انواع شیرهای استریل ساده و طعم‌دار، ماست، دوغ، پنیر، آبمیوه و خامه به کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌شود.

 

pegah.ir/n/20845
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا