پگاه گیلان

در راستای تعامل صنعت، دانشگاه و سازمان صمت انجام شد:

عقد تفاهم سه جانبه دانشگاه، اداره کل صمت استان و پگاه گیلان

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و شرکت پگاه گیلان منعقد شد.

🔸به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این تفاهم نامه در راستای گسترش و تعمیق همکاری‌های پژوهشی، فناوری و آموزشی، تولید، تحقیق و توسعه و… با بهره‌گیری از دانش روز و بین دانشگاه استان و شرکت پگاه گیلان و با حمایت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به امضاء رسید.

🔹فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان، ضمن اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در این راستا کشورهای توسعه یافته تجربه موفق داشته‌اند و توسعه اقتصادی بدون این همکاری، غیرممکن یا حداقل دشوار خواهد بود.

🔸فرزاد کوه نژاد سرپرست پگاه گیلان، نیز با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر اقتصاد و صنعت دانش بنیان با تکیه بر توان متخصصان داخلی افزود: همکاری در حوزه‌های متنوع علمی و پژوهشی دانشگاه و صنعت موجب توسعه و شکوفایی صنعت لبنیات و افزایش کیفیت و تنوع تولیدات این شرکت خواهد شد.

🔹وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری سه جانبه دغدغه‌های موجود کمتر شده و در این راستا و با امضای این تفاهم‌نامه همکاری در امور علمی، پژوهشی و صنعتی در زمینه‌های مختلف توسعه فنی و مهندسی و ارتقای محصولات، حفظ محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری عملی شود.

🔸تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: همراهی و همکاری دانشگاه گیلان با بخش صنایع استان شایسته تقدیر است و ارتقای فناوری و دانش در حوزه صنعت و معدن، موجب افزایش تولید رقابت پذیر خواهد شد.

🔹گفتنی است، در این نشست معاون برنامه ریزی و مدیر تحقیق و توسعه پگاه گیلان، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت، معاون علمی و پژوهشی و مدیر طرح‌های کاربردی دانشگاه گیلان نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/21399
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا