اطلاعیه هاویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

توضیح مکتوب و ویدئویی پگاه درخصوص اطلاعیه استاندارد تهران:

شیرفرادمای پگاه سالم و بی نقص است+مستندات

اعتماد مردم به سلامت شیرپگاه، ۶۷ ساله است

شرکت پگاه در خصوص رعایت استانداردهای لازم تولید شیر و اطلاعیه صادره استاندارد تهران توضیح داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در پی صدور اطلاعیه اداره استاندارد تهران، مبنی بر مشکل در یک محصول، شرکت پگاه تهران توضیحاتی جهت روشنگری افکار عمومی ارائه داد که در ادامه می‌خوانید:

۱- متاسفانه در اطلاعیه صادره استاندارد تهران، وجود مشکل در یک محصول خاص که یکی از ۱۷ شرکت‌تولیدی پگاه است، به کل برند ملی و سلامت محور پگاه بسط داده شده که جای تامل دارد.

۲-موضوع اشاره شده در خبر، مربوط به یک تاریخ محصول از یکی از شرکت های پگاه بوده که قابل تعمیم به دیگر محصولات فرادما در تاریخ ‌های مختلف و شرکت‌های دیگر نیست.چه اینکه بررسی‌های انجام شده بر اساس نتایج آزمایشات کلیه تولیدات این شرکت هم در تاریخ مذکور (۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ )سالم و عاری از مشکل بوده است.(مستند ویدئویی ضمیمه است)

۳- رعایت استانداردها در شرکت پگاه طبق اعلام ریاست محترم سازمان استاندارد(در بازدید سال جاری از پگاه تهران) سختگیرانه و حتی فراتر از استانداردهای ملی است و گواه این گفته ۶۵ نشان ایمنی و سلامت و اخذ عنوان واحد نمونه ملی استاندارد است و این شرکت همیشه خود را ملزم به رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط اعلامی می داند.

۴- خرابی یک‌ محصول خاص (شیراستریل۲۰۰سی‌سی فرادما) ناشی از آسیب دیدگی و صدمه فیزیکی در چرخه جابجایی بوده است و این اطلاعیه با عنوان شیر پگاه ، سبد گسترده بیش از ۲۰۰ محصول مرتبط را تخریب کرده که در سال رفع موانع تولید جای سئوال جدی دارد.

۵- بسته بندی ۶لایه شیرهای استریل یاد شده از شرکت تولیدی معتبر و دارای استاندارد ملی تهیه شده ولی در صورت عدم شرایط نگهداری و حمل و نقل ، امکان خرابی ایجاد خواهد شد؛چه اینکه هر محصول دیگر و برند دیگری در کل دنیا مشمول این قائده است.

۶- این شرکت در سالروز جهانی استاندارد واحد نمونه استاندارد کشوری شده است و بیشترین تعداد گواهینامه های استاندارد را در صنعت لبنیات کشور دارد و همیشه رعایت استانداردهای ملی و ضوابط بهداشتی در سرلوحه کار آن است.

۷- شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه ) نخستین شرکت تولید کننده لبنیات بهداشتی و مطابق با استانداردهای ملی و بین‌‌المللی با پیگیری جدی و دقیق فنی توضیحات تکمیلی را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر خواهد کرد.

۸- در پایان از مصرف کنندگان وفادار پگاه که ۶۷ سال استاندارد و سلامت محصولات پگاه را لمس کرده‌اند و دلسوزانی که در این شرایط سخت تحریم و تولید با حساسیت موضوع را دنبال می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کند.

pegah.ir/n/17731
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. با سلام
    زیاد خودتون رو درگیر نکنید . همه برند پگاه رو میشناسن و به آن اطمینان دارن من فکر کنم بعضی از شرکت های لبنی قصد تخریب رو داشتن و همه جا لابی گری هست ما فکر میکردیم فقط تو فوتبال این برنامه ها پیاده میشه . به امید روزی که پگاه گیلان رو تو فوتبال لیگ برتر ببینیم
    و به کوری چشم حسودانتان محصولاتتون رو تولیدش رو افزایش بدید و قیمتش رو بیارید پایین که همه بتونن واسه فرزندانشون شیر تهیه کنن .ما که بخدا مدیون فرزندانمون شدیم

  2. من محصولات شما و شرکت پاک را همیشه استفاده کردم و راضی بودم. این اخبار هم بیشتر شائبه توطئه داره به نظرم..
    به هر حال از شما سپاسگزارم و میخوام که قیمت هاتون هم مرتب بالا نبرید خواهشا. دلتون واسه مردم وفادار بسوزه.
    با آرزوی توفیق الهی.

    1. سلام و ارادت ممنون از دقت نظر شما. افزایش قیمت شیرخام، مواد بسته بندی و … موجب افزایش قیمت میشه که از تحمل ضرر جلوگیری کنه و به واقع سودی عاید شرکت نخواهد شد. سپاس از همراهی شما.

  3. واقعا جای تأسف داره که میان اینجوری پگاه را تخریب میکنن.
    آقا نگران نباشید من که مشتری پر و پاقرص پنیر و محصولاتتون هستم و ادامه میدم❤️

    1. سلام و ارادت ممنون از لطف شما. به حضور مشتریانی چون شما به خود می بالیم و با تولید محصولات کیفی این اعتماد رو جبران می کنیم بزرگوار.

  4. در کمال نامردی در عرض سه ماه قیمت شیر پاکتی ر ا از ۴۹۰۰ به ۸۰۰۰ رساندید. فقط در عرض ۳ هفته گذشته از ۶۵۰۰ به ۷۰۰۰ و سپس ۷۵۰۰ و بعد ۸۰۰۰ رساندید. یه دفعه بالا میبردید ناراحتی نداشت.

  5. تمام نمونه های سازمان استاندارد و تمام آزمون هاش منطبق بوده و هیچ نمره منفی نداره!!!!

  6. با سلام و احترام
    برای بنده یک سوال مبهم وجود دارد ایا اداره استاندارد تهران انقدر عجول هست در گزارش دادن این مسله که شیر پگاه استفاده نکنید در حالی که من مطمعن هستم که از پاکت شیر فوق به تاریخ های مختلف از سطح شهر جمع اوری نکرده اند و بسنده کرده اند به تعداد معدودی که از یک واحد جمع اوری کرده اند
    و مورد دیگر هر محصولی شرایط نگهداری دارد طبیعی است اگر شرایط نگهداری غیر معمول باشد هر محصولی دچار مشکل خواهد شد و متاسفم برای استاندارد تهران که خیلی عجولانه و غیر مهندسی با موضوع فوق برخورد کرده اند ضمنا من یک مصرف کننده هستم و هیچ سودی از نوشتن این متن برای بنده نیست ولی دجار سردرگمی میشم که چرا باید یه مجوعه بزرگی که خودش را استاندارد می داند غیر استاندارد برخورد می کند
    با سپاس وحید رخشندی ۳۰/۰۵/۱۱۴۰۰

    1. سلام و ممنون از دقت نظر شما بزرگوار . بله دقیقا موضوع ابهامات زیادی داشت.
      شیر استریل به دلیل پاکت شش لایه اگر در حمل و جابجایی دچار زمین خوردگی شود لایه آلومینیوم ترک خورده و مشکل تغییر طعم رو ایجاد می کند که این موضوع هم ناشی از مشکلات حمل بود.

دکمه بازگشت به بالا