اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گیلانورزشیاخبار صنایع شیر ایران

پگاه گیلان مسابقات والیبال را میزبانی کرد

برگزاری مسابقات سراسری والیبال کارکنان صنایع شیر ایران

مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری والیبال کارکنان صنایع شیر ایران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت صنایع شیر ایران و مدیرعامل پگاه گیلان در مجتمع رفاهی کارگران شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت صنایع شیر ایران در افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: توجه به ورزش و سلامت کارکنان در کنار دیگر فعالیت‌های تولیدی و سلامت محصول، سرلوحه برنامه‌های شرکت صنایع شیر ایران قرار دارد.

ناصر شبانی با تأکید بر اهمیت ورزش و نقش مؤثر آن در کارایی نیروی انسانی گفت: برند بزرگ پگاه توجه ویژه‌ای به ورزش و افزایش توانمندی نیروی انسانی خود دارد.

شبانی افزود: به‌طور قطع ورزش موجب پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع پگاه، ورزش را عامل ایجاد تعهد، مسئولیت‌پذیری و از خودگذشتگی برشمرد و یادآور شد: مدیرعامل محترم شرکت صنایع شیر ایران توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی دارد و همه ما نیز درراستای ایجاد روحیه نشاط و سلامتی، گام برمی‌داریم.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت پگاه گیلان با خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری والیبال گفت: گیلان مهد اندیشه‌ها و عاطفه‌ها، سرزمین باران و باورهای آسمانیست.

وی افزود: در دنیای مدرن امروز، آمادگی جسمانی و داشتن شرایط روحی مناسب بر تداوم پیشرفت کاری و بالا بردن بهره‌وری مثبت تولید، تأثیر بسزایی دارد.

فرزاد کوه‌نژاد خاطرنشان کرد: کارگران پرتلاش و عزتمند پگاه که گرداننده چرخ‌های اقتصادی ایران عزیز هستند، با حضور در مسابقات ورزشی، تداوم پیشرفت و تعالی در حوزه سلامت را برای همه مردم شریف ایران به ارمغان می‌آورند.

گفتنی است مسابقات سراسری والیبال کارکنان صنایع شیر ایران با حضور بالغ‌بر ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۱۶ تیم از ۱۶ تا ۲۰ آبان به میزبانی پگاه گیلان در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.


pegah.ir/n/21752
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا