پگاه گلستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

در دیدار نوروزی مدیرعامل صنایع شیر ایران مطرح شد:

سرمایه گذاری توسعه ای در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان انجام می شود

در دیدار نوروزی مدیرعامل صنایع شیر ایران مطرح شد: سرمایه گذاری توسعه ای در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان انجام می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار نوروزی با کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در یک فضایی صمیمانه، از زحمات آنها تقدیر کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران طی نشستی در این مجموعه، گفت: شرکت پگاه گلستان ظرفیت بالایی در حوزه تولید محصولات جدید و با کیفیت دارد؛ اما متاسفانه در سال های گذشته برای افزایش ظرفیت تولید اقدامات توسعه ای، صورت نگرفته است.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال « مهار تورم و رشد تولید» گفت: پروژه های توسعه ای شرکت پگاه گلستان در سال جاری اجرایی خواهد شد.
در ادامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز ضمن گفتگوی تلفنی با مدیرعامل صنایع شیر ایران در زمینه پیگیری تبدیل وضعیت کارکنان شرکت پگاه، گفت: با عنایت ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار دارم بر اساس شاخص ها تا پایان سال تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه معظم « پگاه » صورت گیرد.
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قاضوی به نمایندگی از حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، از دکتر باروتکوب تقدیر به عمل آورد؛ این تقدیرنامه به جهت ایجاد پویش پگاه مهربانی و مشارکت در اهدای بسته معیشتی به نیازمندان استان بود. در پایان این نشست همکاران اقدام به ارائه گزارش در زمینه وضعیت تولید و پروژه های توسعه ای پگاه گلستان کردند.

pegah.ir/n/22782
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا