آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در بازدید از شرکت تابعه پگاه تاکیدکرد:

تولید و توسعه محصولات صادرات محور در پگاه ارومیه

پگاه آذربایجان غربی به سمت توسعه محصولات صادرات محور که ارزآوری برای کشور دارند، حرکت کند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین ‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در بازدید از پگاه ارومیه با تاکید بر این موضوع افزود: پگاه ارومیه به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و مجهز در تولید لبنیات می‌تواند نقش مهمی در صادارت به کشورهای منطقه ایفا کند.

سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی نیز، گزارش وضعیت شرکت طی سال گذشته را ارائه، مسائل و چالش‌های پیشروی روی این واحد تولیدی در حوزه‌های مختلف از جمله حمل ونقل، صادرات، حامل‌های انرژی و پساب را بیان کرد.

وی از راه‌اندازی کارخانه شیرخشک پگاه ارومیه در سال جاری خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح محصولات پودری شامل انواع شیر خشک کم چرب، پرچرب، پودر خامه، پودر بستنی و پودر آب پنیر با رویکرد صادرات به کشورهای همسایه، تولید خواهد شد.

گفتنی است، در این بازدیدها که به صورت هفتگی توسط استاندار و تیم اقتصادی متشکل از مسئولین استانی صورت می گیرد، فرماندار ارومیه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان‌های جهادکشاورزی و صنعت، معدن وتجارت استان، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک ارومیه، مدیرکل منابع طبیعی استان نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/19928
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا