اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقی

با هدف پیوند صنعت و دانشگاه انجام شد:

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با پگاه تبریز

تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی و پژوهشی، بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در مراسم عقد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و پگاه تبریز، مرتضی اعیانی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه گفت: دانشگاه و صنعت دو نهاد کلیدی جوامع بر محور دانایی بوده و استراتژی ما در صنعت توجه به اهمیت پیوند این دو نهاد است.

او افزود: نقش و اهمیت دانشگاه به این دلیل است که تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر را بر عهده دارد و اگر این نیرو بتواند دانش و مهارت خود را در عرصه تولید و صنعت به کار برد، موجب پیشرفت کشور و توسعه اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

اعیانی با اشاره به اهمیت بخش تحقیق و توسعه گفت: بی‌تردید توسعه محصولات جدید و توجه به اصلاح فرآیندهای تولید، نتایج مطلوبی از جمله ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

وی عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی را در جهت ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه عنوان و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک، شاهد عملیاتی کردن این تفاهم نامه باشیم.

pegah.ir/n/18841
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا