اخبار شرکت های تابعه پگاهآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه ارومیه تاکید کرد: 

تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در پگاه با افزایش تولید و اشتغال 

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در سفر به ارومیه با حضور در شرکت پگاه آذربایجان غربی، خط مشی‌های تحول برند ملی پگاه و شرکت پگاه آذربایجان غربی را ترسیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین، توجه به مقوله اشتغالزایی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: صیانت از نیروی انسانی، کنترل هزینه‌ها، استفاده بهینه از منابع مالی و کاهش بهای تمام شده محصولات، ضایعات و انرژی از موضوعات اساسی است که باید در افزایش بهروری و سودآوری مورد توجه قرار گیرد.

 

او با اشاره به وجود خطوط تولید مجهز و نیروی انسانی ماهر در مجموعه پگاه ارومیه افزود: اصلاح ساختار، افزایش تولید و توسعه بازار در سال جاری می‌تواند تمامی اهداف و برنامه‌های این واحد تولیدی را محقق کند.

 

محمدپور تصریح کرد: توجه به دامداران و تامین کنندگان شیرخام حائز اهمیت است چرا که حمایت از این قشر زحمتکش منجر به رونق صنعت دامپروی و کشاورزی خواهد شد.

 

مدیرعامل صنایع شیر ایران افزود: سال جدید را، سالی مناسب دانست و شرایط خوبی را برای پگاه تصور می‌کنم که برای نیل به آن، باید همه با هم به توسعه بازار کمک کنیم.

 

وی با اشاره به جایگاه و توانمندی‌های پگاه افزود: می‌توان سهم پگاه از بازارهای صادراتی را افزایش داد چرا که کشورهای همسایه بازار مستعد و آماده‌ای برای محصولات پگاه دارند که باید به خوبی از آن بهره‌برداری شود.

 

سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی نیز در این جلسه، گزارش وضعیت این شرکت طی سال گذشته را ارائه کرد.

 

گفتنی است، بازدید از خطوط تولید، دیدار نوروزی با کارگران و تست پانل محصولات جدید پگاه آذربایجان غربی نیز از دیگر برنامه‌های مدیرعامل صنایع شیر ایران در پگاه ارومیه بود.

pegah.ir/n/19872
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا