پگاه تهران

به مناسبت روز جهانی پارالمپیک روی داد:

تجلیل از بازیکن ملی پوش فوتبال قطع عضو پگاه تهران

در روز جهانی پارالمپیک و به منظور ارج نهادن به نیروی انسانی، از بازیکن ملی پوش فوتبال قطع عضو کشور در شرکت پگاه تهران، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به‌مناسبت روز جهانی پارالمپیک با حضور سیدجعفر میر مدیرعامل و جمعی از مدیران و مسئولین شرکت، از جعفر علیزاده بازیکن ملی پوش تیم فوتبال قطع عضو کشور که از مسابقات جهانی ۲۰۲۲ ترکیه بازگشت، استقبال و طی مراسمی از وی تقدیر شد.

در این مراسم، مسابقه فوتبال دوستانه بین تیم‌های فوتبال قطع عضو کشور و تیم خدمات پگاه تهران با حضور مدیرعامل، مدیران و همکاران شرکت، رستم پور سرپرست تیم ملی فوتبال قطع عضو کشور، عسگری رئیس انجمن فوتبال قطع عضو و صالحی معاونت انجمن و خانواده جعفر علیزاده برگزار شد.

در ادامه مدیرعامل از جعفر علیزاده به‌عنوان بهترین مدافع مسابقات جهانی و خانواده وی تقدیر و در خصوص تغییر وضعیت قرارداد همکاری ایشان نیز قول مساعد داد.

گفتنی است در این رویداد، نشان رسمی فدراسیون فوتبال قطع عضو کشور به دلیل ارزش گذاری شرکت پگاه تهران به نیروی انسانی و حمایت از جامعه معلولین و کم توانان حرکتی از سوی سرپرست تیم ملی به مدیرعامل پگاه تهران تقدیم شد.

در پایان مراسم نیز از کارگران نمونه مرداد و شهریور شرکت پگاه تهران تقدیر شد.

pegah.ir/n/21824
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا