پگاه آذربایجان شرقی

در راستای بهبود سیستم‌های مدیریت پگاه صورت گرفت:

برگزاری ممیزی ادواری در پگاه تبریز

ممیزی ادواری امور اداری و منابع انسانی شرکت پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این دوره از ممیزی، موضوعات آموزش و نظام پیشنهادات، ساختار سازمانی، طرح طبقه بندی مشاغل، جاری سازی آئین نامه‌ها و بخشنامه‌ها و سیستم‌های حضور و غیاب ارزیابی شد.

رعایت آئین نامه‌های جذب و استخدام، نرم افزارهای تخصصی حوزه منابع انسانی، دبیرخانه، رفاهی، امور بازنشستگان، خدمات و پشتیبانی و امور نیروهای پیمانکاران نیز از دیگر محورهای این ممیزی بود.

سید جلال هاتف مدیرعامل پگاه آذربایجان شرقی در افتتاحیه این برنامه با اشاره به اهمیت منابع انسانی به عنوان کلید طلایی موفقیت گفت: واحد منابع انسانی در هر مجموعه به منزله خط مقدم افزایش بهره‌وری سازمانی بوده و در زمان برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی باید در تصمیم‌گیری‌های سازمان، مشارکت لازم را داشته باشند.

او با اشاره به مدیریت علمی و تجربی منابع انسانی در مجموعه گفت: برگزاری انواع برنامه‌های آموزشی و رفاهی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان به ویژه فرزندان همکاران به منظور ایجاد هم افزایی و نشاط سازمانی و همچنین مباحث تخصصی این حوزه از نقاط قوت این شرکت است.

در این برنامه، ممیزان ارشد صنایع شیر ایران با حضور در بخش‌های مختلف حوزه امور اداری و منابع انسانی فعالیتهای انجام گرفته در این مجموعه را مثبت، ارزیابی کردند.

گفتنی است، این برنامه با حضور تیم ممیزی منابع انسانی پگاه تهران، نماینده شورای کارگری، پگاه گلستان، شرکت بسته بندی پگاه و منابع انسانی دفتر مرکزی صنایع شیر ایران، به اجرا در آمد.

pegah.ir/n/21423
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا