پرتال پگاه تهرانپگاه تهران

همزمان با روز جهانی شیر در شرکت تابعه پگاه برگزار شد

برگزاری مسابقه آشپزی و مقاله نویسی در پگاه تهران

مسابقه آشپزی با موضوع طبخ غذا با شیر و فرآورده‌های شیری با حضور داور و متخصص تدریس غذاهای ملی و بین الملل دانشگاه‌های کشور در شرکت پگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این برنامه به منظور توسعه فرهنگ مصرف شیر و لبنیات و همزمان با روز جهانی شیر به اجرا درآمد.

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز در سمینار آموزشی شیر و فرآورده‌های لبنی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: در ایامی که مصرف گوشت و سایر محصولات پروتئینی بار مالی سنگینی برای خانواده‌ها دارد، می‌توان با جایگزینی شیر و لبنیات در سبد غذایی خانوار علاوه بر دریافت نسبت بیشتری از کلسیم و پروتئین به بهبود سلامتی جامعه کمک شایانی شود.

وی تصریح کرد: تغذیه سالم با مصرف شیر و لبنیات معنا پیدا کرده و تاثیر مصرف کلسیم می‌بایست در کودکی آغاز، در نوجوانی و جوانی به بالاترین حد و در کهنسالی نیز به‌صورت روزانه مصرف شود تا گام موثری در کاهش آمار خطرناک بیماری پوکی استخوان که به تعبیری مرگ خاموش از آن نام برده می‌شود برداشته شود.

برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع تبیین ارزش غذایی شیر و فرآورده‌های آن از نگاه قرآن و احادیث توسط فرزندان همکاران از دیگر برنامه‌های پگاه تهران به مناسبت روز جهانی شیر بود.

گفتنی است، همزمان با روز جهانی شیر، به منظور فرهنگسازی مصرف شیر و لبنیات و قراردادن آن در برنامه غذایی روزانه، از شهروندان در نقاط مختلف شهر، پذیرایی شد.

pegah.ir/n/20585
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا