اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستانبورسویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

عملکرد شرکت تابعه پگاه ارزیابی شد

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پگاه گلستان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع به ریاست علی اصغر محمد پور و با حضور رضا سخاوتی و یگانه پاشایی به‌عنوان ناظر، محمدرضا کیهانپور سرپرست پگاه گلستان به‌عنوان منشی و با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت پگاه گلستان، برگزار شد.

در این مجمع، محمدرضا کیهانپور سرپرست شرکت، گزارش عملکرد یکساله پگاه گلستان، برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را ارائه و به سوالات سهامداران که از طریق رسانه اجتماعی اینستاگرام به‌صورت زنده در حال مشاهده بودند، پاسخ داده شد.

هیئت رئیسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره و بررسی صورت‌های مالی، ضمن تأیید صورت‌های مالی و تقدیر از عملکرد هیئت مدیره، مدیران و همکاران شرکت، بر لزوم افزایش توسعه فروش و سهم بازار، اتمام پروژه‌ها، راه اندازی خطوط تولید پنیرهای سخت، برنامه‌ریزی بهره‌برداری بهینه از ظرفیت بلا استفاده از خطوط تولید و توجه ویژه به صادرات، تاکید کرد.

همچنین هیئت رئیسه با توجه به توانایی‌ و پتانسیل‌های این شرکت، افزایش بهره وری نیروی انسانی و ارائه برنامه لازم در جهت تحقق بودجه و اهداف ابلاغی تا حصول نتیجه را به هیئت مدیره تکلیف کرد.

گفتنی است، در حاشیه جلسه از محصولات جدید طراحی شده در واحد تحقیق و توسعه بازدید و رهنمودهای لازم جهت تجاری سازی محصولات جدید توسط مدیرعامل صنایع شیر ایران ارائه شد.

pegah.ir/n/20558
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا