ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیرعامل صنایع شیر انجام شد:

بررسی عملکرد حوزه فنی مهندسی پگاه

در نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران فنی صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه، عملکرد فعالیت‌های فنی مهندسی پگاه
پایش و ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این نشست عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران بر ضرورت بهره‌مندی از توانمندی، قابلیت و ظرفیت‌های حوزه فنی مهندسی شرکت تاکید کرد.

او بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و روز دنیا را یک اولویت اساسی در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع شیر ایران برشمرده، افزود: استانداردسازی و ساماندهی در این حوزه منجر به افزایش سوددهی مجموعه خواهد شد.

قدوسی با اشاره به منشور کاری حوزه فنی مهندسی، بهینه سازی مصرف انرژی، استقرار سیستم مدیریت و کنترل پروژه‌ها، اجرای پروژه‌های فنی با استفاده از استاندارد سازی و رعایت اصول فنی مهندسی، توجه به سیاست‌های ترغیبی و انگیزشی با هدف اعتلای تقویت نشاط و بالندگی و افزایش کارآمدی در این حوزه را مورد تاکید قرار داد.

محمد سیاح مدیر فنی مهندسی شرکت صنایع شیر ایران نیز گزارش کامل از پروژه‌های جاری و اساسی، پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال ٩٩ و شش ماهه ١۴٠٠، موضوع نگهداری و تعمیرات و درصد بکارگیری آ‌ن‌ها و هزینه‌های قطعات و قطعات مورد استفاده در سیستم نگهداری و تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای، وضعیت انبارهای فنی، میانگین عمر تجهیزات و ماشین آلات و صرفه‌جویی ریالی حاصل از اقدامات و ابتکارات فنی مهندسی و ساخت دستگاه در حوزه فنی مهندسی را تشریح کرد.

معاونین و مدیران فنی مهندسی شرکت نیز به ارائه توانمندی، کارآمدی ظرفیت‌های حوزه فنی مهندسی پرداختند.

گفتنی است، در این جلسه منشور کاری حوزه فنی مهندسی شرکت صنایع شیر ایرات توسط قدوسی رونمایی و به شرکت‌های گروه ابلاغ شد.

pegah.ir/n/19296
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا