ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

عملکرد شرکت تابعه پگاه بررسی شد

بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از پگاه لرستان

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به پتانسیل موجود در شرکت پگاه لرستان، دستوراتی در جهت توسعه صادرات و بازار داخلی این مجموعه تولیدی، صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه لرستان، با اشاره به پتانسیل این مجموعه تولیدی به ویژه شرایط جغرافیایی جهت صادرات، دستوراتی جهت توسعه فروش داخلی و افزایش سهم صادرات را صادر کرد.

وی توجه به کاهش قیمت تمام شده و ضایعات و صرفه جویی در انرژی را از جمله راهکارهای موثر در توسعه‌ این مجموعه تولیدی برشمرد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران افزود: جهت سرعت بخشی به روند اجرایی برنامه‌ها و تحقق اهداف، بایستی در فضای همدلی و با دیدگاه تسهیل گرایانه در مراودات اداری، موانع را از پیش پای شرکت‌های مجموعه برداشت.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به بازدید میدانی از ظرفیت‌های بازار عراق و با توجه به توانمندی پگاه، شرایط برای صادرات را بسیار مناسب توصیف کرد.

حشمت الله بهرامی مدیرعامل پگاه لرستان نیز در این نشست گزارش عملکرد ۸ ماهه این شرکت را ارائه کرد.

گفتنی است، مدیر عامل صنایع شیر ایران پس از این نشست، به همراه دکتر محمد خدابخش نماینده مردم الیگودرز جهت بازدید از شرکت کشت و صنعت صبا پگاه لرستان و بررسی ظرفیت‌های الیگودرز جهت توسعه و احداث کشت و صنعت راهی این شهرستان شد و در ادامه نیز به همراه معاون محترم وزیر کشور در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز حضور یافت.

pegah.ir/n/21900
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا