این پنیر فقط برای صبحانه نیست!

معرفی پنیر فروماژ پگاه

تا همین چند سال پیش تمام پنیرهایی که می‌شناختیم به لیقوان، پنیر موتزارلا، پنیر فتا یا دانمارکی (که بین مردم به پنیر گچی هم معروف بود) و یکی دو نوع پنیر محلی محدود می‌شد که از سالیان سال آن‌ها را می‌شناسیم و با طعم و رنگشان آشنایی داریم. اما دنیای پنیرها فقط به این چند نمونه محدود نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، پنیر یکی از پرمصرف‌ترین محصولات لبنی جهان است و خیلی از مردم دنیا برای تهیه غذاهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. پنیر‌ها انواع مختلفی دارند و هر یک با روش های مختلفی تهیه می‌شوند. در واقع در همین لحظه صدها نوع پنیر مختلف داریم که هر یک طعم و مزه خاص و منحصربه‌ فردی دارند. پنیر برخی کشورها بسیار پرطرفدار بوده و مردم کشورهای خاصی، بیشترین مصرف پنیر را دارند.

شاید وقتی کتاب‌های آشپزی را باز می‌کنید و به بخش غذاهای بین‌الملل می‌رسید، نام پنیرهای عجیب‌وغریبی را ببینید. باید توجه داشت مصرف پنیر کار تخصصی و پیچیده‌ای نیست، اما باید دانست هر پنیر براساس بافت و طعم برای مصرف خاصی مناسب‌تر است. در ادامه با پنیر فروماژ بیشتر آشنا می‌شوید.

پنیر فروماژ
«پنیر فروماژ» محصول جدید صنایع شیر ایران،نوعی پنیر تازه ‌فرانسوی است که برای صبحانه و عصرانه و بیشتر در تهیه دسر و کیک (چیز کیک و کیک تیرامیسو و ….) کاربرد دارد.
از پنیر فروماژ می توان به جای خامه فرم گرفته برای تزیین کیک و دسر استفاده کرد، برای این منظور باید پنیر را با مقداری پودر قند شیرین کنید. این پنیر بسیار خوشمزه و سرشار از انرژی و غنی از انواع ویتامین‌های محلول در چربی است. عطر و طعم خامه‌ای و رنگ سفید شیری دارد، بافت آن نرم است و به راحتی روی نان پخش می‌شود. ‌این پنیر با عطر و طعم قوی و گیرا می‌تواند جایگزینی برای کره و خامه باشد. منبع غنی از پروتئین، کلسیم، فسفر و انواع ویتامین هاست.

روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

#پگاه
#شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/b/2702
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا