اخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازار

در نشست مشترک مدیران عامل پخش سراسری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اعلام شد:

۴۵۰ میلیارد تومان هدف‌گزاری فروش محصولات پگاه در رفاه در سال ۱۴۰۰

جمع فروش سالیانه پگاه در فروشگاه رفاه، از ۱۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۹، به ۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰، هدف گزاری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، جلسه مشترک مهدی صولی مدیر عامل شرکت پخش سراسری و رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، با هدف توسعه و تعمیق همکاری سازمانی و برنامه ریزی برای برای بهبود شرایط همکاری در سال آینده، برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاد شد تا جمع فروش سالیانه پگاه در فروشگاه رفاه که تا پایان سال ۹۹ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان است، در سال ۱۴۰۰ به ۴۵۰ میلیارد تومان، هدف‌گزاری شود.

همچنین همکاری مشترک با شرکت پخش سراسری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، برای ارائه خدمات ویژه به کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری، استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های پگاه برای تولید محصولات ویژه و عرضه آن در فروشگاه رفاه، تمرکز بر گروه محصولات پودری و نوشیدنی، به بحث و تبادل نظر، گذاشته شد.

مشارکت ویژه شرکت پخش سراسری در تامین محصولات فروشگاه‌های corner shop  رفاه و  تجهیز cash& carry ویویژه محصولات پگاه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مشارکت در طرح‌ها و مناسبت‌های رفاه برای توسعه فروش، از دیگر موارد مطرح شده، در این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه، شکیبا مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رزمگیر معاون مالی، سلطانی معاون بازاریابی شرکت پخش سراسری و فروزش مدیر بازرگانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز، حضور داشتند.

pegah.ir/n/14154
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا