اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقی

در راستای تلاش در جهت کارآفرینی پگاه رخ داد:

پگاه آذربایجان شرقی واحد نمونه استانی جشنواره امتنان

شرکت پگاه آذربایجان شرقی، به‌عنوان واحد نمونه استانی و روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید در جشنواره امتنان، برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در آئین تجلیل از واحد نمونه استانی و روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، به عنوان واحد نمونه استانی جشنواره امتنان، انتخاب شد.

احد فلاحی سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، با اشاره به توسعه بازار داخلی با تولید محصولات باکیفیت و منطبق با ذائقه مردم را اولویت شاخص شرکت برشمرد و افزود: درتلاش هستیم این هدف را با همت تمامی همکاران در شرکت، عملیاتی کنیم.

او توسعه فروش و کسب سود بیشتر با استفاده از کاهش ضایعات، کاهش مصرف انرژی، نوسازی صنعت، توسعه بازارهای فروش داخلی و توجه به امر صادرات را چشم‌انداز پیش‌روی شرکت عنوان کرد.

حسین فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این مراسم گفت: تلاش‌های صورت گرفته در پگاه آذربایجان شرقی، نمود عینی و عملی کارآفرینی است.

وی، منابع انسانی را مهم‌ترین عامل توسعه خواند و با قدردانی از اقدامات اثربخش پگاه آذربایجان شرقی، با اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه سی و یکمین جشنواره امتنان از مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت تجلیل کرد.

در این مراسم، از روابط عمومی پگاه آذربایجان شرقی نیز، به‌عنوان روابط عمومی برتر جامعه کار و تولید استان با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.پگاه تبریز

pegah.ir/n/12201
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا