کشت و صنعت و دامپروریاخبار شرکت های تابعه پگاهشیر و فرآورده‌‌هاپگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

دیدار قدوسی با مدیران ارشد پگاه همدان

پویش ارتقاء پگاه همدان در سفر استانی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران

امروز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸مهندس قدوسی به همراه اعضاء هیات مدیره، معاونین و مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیرایران «پگاه» در ادامه سفرهای دوره ای استانی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان حضور یافت.


مدیر عامل صنایع شیر ایران در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست محترم صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی برای حمایت از بزرگترین صنعت غذایی کشور در حوزه تولید شیر و فرآورده های آن، رسالت این شرکت را در راستای معیشت مردم شریف و تولید غذای سودمند وسالم به جامعه دانست.
قدوسی افزود کلیه بنگاه های اقتصادی همانند حلقه های یک زنجیر می بایست، همسو با یکدیگر در ارتقا شرایط اقتصادی کشور کوشا باشند. ارتقاء بنگاه اقتصادی در سود دهی آن می باشد و این امر در راستای خرد جمعی صورت می پذیرد . بهره مندی از نظرات، سلایق و تخصص های سازمانی موجب پویا شدن شرکت و سازمان خواهد شد.
مهندس قدوسی اشاره کرد بسیاری از همکاران در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، بسیاری از تهدیدها را دراین شرایط تحریمی کشور به فرصت تبدیل کرده و این همان راهی است که وضعیت اقتصادی کشور را در برابر تهاجم دشمن و تحریم ها محافظت می نماید.
وی افزود: توجه به منشور ده گانه ابلاغی درتمامی مراحل کار چراغ راه بوده و توجه به ارتقاء کیفیت، توسعه فروش و صادرات، کاهش قیمت تمام شده، موجب سودهی می باشد. بر این اساس استفاده از خرد جمعی، موجب شکوفایی سازمان و ایجاد فرهنگ سازمان خواهد شد و تمرکز در مسائل ، مشکلات و عارضه یابی، همه در رشد و شکوفایی صنعت اثر بخش خواهد بود. بررسی دقیق و تمرکز در جزئیات امور اولویت دار، ابتدای حرکت به سمت پویش اقتصادی در جهت ارتقاء صنعت می باشد.
دوستی مدیر عامل پگاه همدان، میزبان این نشست، ضمن خوش آمدگویی با اشاره به عملکرد و فعالیت تولیدی شرکت پگاه همدان، مطالعه دقیق و شناسایی نقاط قوت، ضعف و چالش های موجود را گامی به سمت ارتقاء صنعت در حوزه تولید، فروش و صادرات محصولات برای برند پگاه و برند فرعی آویسا دانست.
در پایان این نشست قدوسی و هیات همراه از خطوط تولید پگاه همدان بازدید نمودند.

pegah.ir/n/8268
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا