اخبار صنایع شیر ایران

همزمان با روز جهانی شیر مدارس و با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران؛

زنگ شیر در دبستان هاجر نواخته شد

همزمان با روز جهانی شیر مدارس و با مشارکت شرکت صنایع شیر ایران زنگ شیر در دبستان هاجر نواخته شد.



به گزارش روابط عمومی و ارتباطات پگاه ، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی شیرمدارس ، زنگ شیر با مشارکت شرکتهای صنایع شیر ایران ، پگاه تهران و در راستای هدف ترویج فرهنگ مصرف شیر و فرآورده های شیری ، زنگ شیر با حضور دانش آموزان و مربیان مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۹ ، صبح چهارشنبه ۴ مهر در دبستان دخترانه هاجر نواخته شد .
در ابتدا مهندس شهسواری از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ، به معرفی شیر و فرآورده های شیری به عنوان کامل ترین غذا ، بیان فواید آن و عوارض ناشی از کمبود مصرف شیر پرداخت .
پس از آن خانم علی مددی سفیر سلامت پگاه تهران ، ضمن عرض تبریک آغاز سال تحصیلی جدید مصرف شیر و فرآورده های شیری در میان دانش آموزان را امری ضروری دانسته و افزود شیر غذایی بدون جایگزین است . در واقع امروزه شیر برای تضمین سلامتی ، ارزشی در حد اکسیژن دارد . سپس به بیان خواص و ویژگیهای شیر و فرآورده های شیری پرداخته و دانش آموزان را با فواید شیر و فرآورده های شیری به ویژه در جلوگیری از ابتلا به بیماری پوکی استخوان آشنا نمود .
در ادامه ، برگزاری مسابقه و طرح سوال از سخنان سفیر سلامت شور ویژه ای به مراسم بخشید و به برندگان ، جوایزی از سوی شرکت پگاه تهران اهدا شد .
این مراسم با پذیرایی شیر و توزیع بروشورهای آموزشی به پایان رسید .

pegah.ir/n/5120
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا