اخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

تقدیر مدیرعامل از مدیران فروش، حوزه فروش قلب تپنده سازمان است

نشست ویدیویی مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) با سکانداران فروش کشور

دوم فرودین ماه سال ۹۹ ، مهندس قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران به همراه معاونین ومدیران ستاد مرکزی پگاه از سکانداران فروش مناطق و شعب کشور بصورت ویدیو کنفرانس ضمن تشکر از تلاش و زحمات آنان ،فرا رسیدن سال نو مصادف با بعثت پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک و تهنیت عرض کردند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع شیر ایران، در این نشست عبداله قدوسی از خدمات و تلاش آقای داود خسروی در سمت قبلی تقدیر و تشکر و سمت جدید ایشان را به عنوان مدیر عامل شرکت پخش سراسری پگاه تبریک عرض نمودند.
مدیر عامل پگاه تاکیدکرد، با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، این مهم با انجام فروش بیشتر فرآورده های شیری و دردسترس قراردادن این ماده غذایی بهشتی برای هموطنان عزیز میهن اسلامی با حفظ ارزش سبد محصولات و کاهش هزینه تمام شده محقق خواهد شد.
وی افزود، با توجه به اهمیت حوزه فروش که قلب تپنده سازمان است و با همین اعتقاد اولین نشست کاری را با مدیران مناطق و شعب فروش کشور برقرار نموده واعلام داشتند در فضای همدلی و همسویی در حوزه فروش میتوان توفیقات روزافزون را برای سازمان به ارمغان آورد.
داودخسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری پگاه ضمن تشکر از حضور مهندس قدوسی در این نشست گفت؛
تسهیل در رساندن محصولات به ویترین فروشگاه ها و حضورصدرصدی ویترینی محصولات پگاه از اولویت های کاری حوزه فروش باید باشد.

 

 

 

 

pegah.ir/n/8989
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا