اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه زنجاناخبار صنایع شیر ایران

ارزیابی عملکرد پگاه زنجان با موضوع مصوبات کمیته عالی نظارت وارتقای شرکت های تابعه صنایع شیر ایران

نشست ویدئویی کمیته عالی نظارت و ارتقای شرکت های تابعه صنایع شیر ایران برگزار شد

امروز سه شنبه ۵ فروردین ماه، با حضور مهندس قدوسی مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت صنایع شیر ایران و مهندس سمیعی مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران، نشست ویدئویی کمیته عالی نظارت و ارتقای شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران با محوریت شرکت پگاه زنجان، برگزار شد.
در این نشست که در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید مهندس قدوسی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهور در جهت پرهیز از سفر با رعایت بالاترین نکات ایمنی و بهداشتی، بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، برنامه ها و اهداف راهبردی در سال ۹۹ توسط مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ابلاغ شد .
مهندس قدوسی ضمن قدردانی از برقراری فضای همدلی و دوستانه که در پگاه زنجان حاکم شده است ، افزود : بی تردید این فضا در بالا بردن بازدهی شرکت نقش بسزایی خواهد داشت. وی فعالیت در حوزه صنعت شیر که غذای بهشتی و سلامت بخش نیز هست، را از موهبات بزرگ خداوند برشمرده، تاکید کرد: همه ما باید در تحقق شعار ” جهش تولید ” در سال جاری فعالیت نماییم. به همین منظور در اولین ساعات تحویل سال نو، در میان همکاران پگاه تهران حضور یافتم.
مدیر عامل پگاه تصریح کرد: اجرایی نمودن منشور ده گانه و مصوبات فصل الخطاب شرکتهای تابعه است و خواستار تمرکز و اولویت بندی در این راستا شد. وی ابراز امیدواری کرد که همه همکاران با قانع نبودن به شرایط مطلوب جاری و عمل به منشور ده گانه در همه حوزه ها بعنوان نقشه راه، رکوردی ارزنده در سال ۹۹ در حوزه صنعت شیر کشور را رقم بزنند.
مهندس قدوسی همچنین حاکم شدن فضایی صمیمانه مابین تولید و فروش را بسیار حیاتی توصیف نموده و خواستار شفافیت در همه امور شد. به گونه ای که همه شرکت ها امکان دسترسی کامل به منابع اطلاعاتی را داشته باشند.
در ادامه مهندس کلامی مدیر عامل پگاه زنجان به همراه معاونین و مدیران خود ضمن قدردانی از برپایی این جلسه توسط مهندس قدوسی مدیر عامل پگاه در این شرکت تصریح کرد: نظارت و حمایت موثر آن جناب و معاونین محترم بر عملکرد شرکت ها موجب ارتقای عملکرد همکاران در تمام حوزه های اقتصادی و تولیدی بوده و همه ما با توانی مضاعف در جهت اعتلای پگاه و تحقق فرموده های مقام معظم رهبری در عرصه تولید، تلاش خواهیم نمود. وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد پگاه زنجان در سال ۹۸ پرداخت.
در این نشست مهندس غلامی مدیر منطقه و آقای نوحه خوانی مدیر شعبه زنجان نیز حضور داشتند، مهندس غلامی به ارائه گزارش عملکرد فروش در سال ۹۸ پرداخت.
این نشست ویدئویی با بررسی گزارش تیم ارزیابی و جمع بندی مصوبات به پایان رسید.

 

 

 

 

pegah.ir/n/8999
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا