اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه کرماناخبار صنایع شیر ایران

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) اشاره کرد:

بهره مندی از نیروی متخصص مقدمه حرکت به سوی تعالی کیفیت، تولیدو توسعه فروش

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، روز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه ۹۸ بازدید میدانی مدیرعامل پگاه بهمراه اعضاء هیأت مدیره ومعاونین از شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان صورت پذیرفت.

در نشست جانبی این بازدید، مهندس قدوسی ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی وهمچنین عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید داشت، پگاه کرمان از جمله شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران می باشد که از نیروهای متخصص و با تجربه ای برخورددار بوده و با تفکر تیمی و تخصصی موجود میتوان بسیاری از تهدیدها را به صورت فرصت مطلوب تغییرداد و این همان نگاه ویژه دربنگاه داری است که موجب ارتقاء ان می شود.
مدیر عامل پگاه در ادامه اشاره داشت با فعال شدن واحد تحقیق و توسعه میتوان این غذای بهشتی را با کیفیت همسو با ذائقه خاص مشتری در راستای سلامتی مصرف کنندگان تولید نمود .
قدوسی دراین نشت تاکید داشت، با تمرکز درنگرش منشور ده گانه ابلاغی به شرکتهای تابعه، ارتقاء صنعت و رشد و شکوفایی را به دنبال خواهد داشت.
منشور ده گانه چراغ راه است و مسیر را به بالا بردن کیفیت محصول، تنوع تولید، توسعه فروش و درنهایت سود بیشتر را برای ا ین بنگاه اقتصادی وتولیدی به ارمغان خواهد آورد. ودر نهایت نتیجه این تلاش خداپسندانه محصول سالم و سلامت بخش را بر سر سفره خانوارها خواهد نشاند .
آقای پیام مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه که میزبانی این نشت را بعهده داشت درابتدا مراسم ضمن عرض خوش آمد گویی اشاره داشت، این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و ارزشمند و با ورود و دستیابی به زیر ساخت ها وتکنولوژی های جدید در ماشین آلات خطوط تولید، میتوان به تنوع محصول ، فروش گسترده و درانتها به سود بیشتر دستیابی یافت .
در پایان این نشست قدوسی و هیات همراه از خطوط تولید پگاه کرمان بازدید نموده و از نزدیک با کارگران زحمت کش این صنعت ارتباط گرفتند .

 

pegah.ir/n/8448
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا