اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلپایگاناخبار صنایع شیر ایران

با حضور سهامداران حقوقی و حقیقی

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلپایگان منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ برگزار شد

پگاه گلپایگان رشد معقولی در خصوص سود شرکت در مقایسه با سال مالی ۹۶داشته است.



مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیرپاستوریزه پگاه گلپایگان منتهی به ۹۷/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۹۸/۳/۱ در محل شرکت پگاه گلپایگان با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.

این مجمع با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، معاون هلدینگ صنایع غذایی ، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری ،مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت، حسابرس مستقل، مدیرامور مالی شرکت صنایع شیرایران، مدیر بودجه و برنامه ریزی شرکت صنایع شیر ایران ، مدیریت امور حقوقی و املاک صنایع شیر ایران ، نماینده بورس و همچنین تعدادی از سهامداران حقیقی در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

در این مجمع پس از استماع سخنان ریاست مجمع و استماع گزارش بازرس و حسابرس قانونی و بررسی صورتهای مالی، آقای مهندس گرجی مدیرعامل شرکت گزارش جامعی از فعالیت هیات مدیره و عملکرد شرکت را به اطلاع حاضرین در مجمع ارایه کردند.

ایشان گزارشی از برنامه پیش رو نیز ارائه داده و ابراز امیدواری نمودند به همت پرسنل و کمک خداوند متعال و در راستای سیاست شرکت صنایع ایران بتوانیم به اهداف تعیین شده سال ۹۸ برسیم.

ایشان درخصوص عملکرد این شرکت اضافه نمودند در سال ۹۷ به توجه به وضعیت ناهنجار اقتصادی شاهد رشد معقولی در خصوص سود شرکت در مقایسه با سال مالی ۹۶ بودیم.

آقای مهندس گرجی در ادامه با اشاره به رشد سود شرکت در سال ۹۷ تصریح کرد: سود قبل از مالیات شرکت در سال ۹۶ معادل ۲۴۵٫۹۶۳ ملیون ریال بود که با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده و تمهیدات صورت‌گرفته این مبلغ در سال ۹۷ به ۲۵۶٫۷۸۳ ملیون ریال رسید، وی افزود تمام سعی ما این است که امسال هم با پتانسیلی که که از پرسنل و مدیران این شرکت می شناسیم ان شاءالله بتوانیم مطابق برنامه ها و اهداف برنامه ریزی شده پیش برویم و رضایت سهامداران را جلب نماییم.

pegah.ir/n/6803
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا