ورزشیاخبار صنایع شیر ایران

هفته ششم مسابقات لیگ برتر تیراندازی برگزار شد:

صنایع شیر ایران (پگاه) صدر نشین لیگ برتر تیراندازی

هفته ششم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، با برد تیمی پگاه و کسب ۲ مدال طلا و نقره در انفرادی تراپ بانوان و مردان، به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مسابقات، پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه، با حضور۶ تیم به میزبانی تیم دراک شیراز در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم صنایع شیر ایران (پگاه) برابر هوماک، به برتری، دست یافت.

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، مرضیه پرورش‌نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه) در جایگاه اول ایستاد و شیوا فرح‌پور از تیم دریاچه ارومیه و سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان، بابک یگانه از تیم دریاچه ارومیه، محمد حسین پرورش‌نیا از تیم صنایع شیر ایران (پگاه) و شاهو امام قلی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

تاکنون تیم‌ صنایع شیر ایران (پگاه) با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و تیم‌های بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز ۱۳ به صورت مشترک در جایگاه دوم و تیم دریاچه ارومیه با امتیاز ۱۲ در جایگاه سوم قرار دارد.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز به ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، علیرضا باقری عضو هیئت رئیسه، ناصر طالبی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و سایر سرپرستان و مربیان تیم‌ها، برگزار شد.

گفتنی است، این رقابت‌ها از شبکه ورزش سیما به صورت پخش زنده، پوشش داده شد.

pegah.ir/n/14192
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا