اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه اصفهاناخبار صنعت لبنیات

بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد از پگاه اصفهان

رییس سازمان ملی استاندارد ایران از سعه صدر شرکتهای لبنی بخاطر هجمه های اخیر تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل صنایع شیر ایران به نقل از روابط عمومی پگاه اصفهان، خانم نیره پیروز بخت ، رئیس سازمان ملی استاندارد در راس یک هیات عالی رتبه از خطوط تولیدی شیر پگاه اصفهان بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید مدیرعامل پگاه اصفهان، گزارشی از وضعیت فعلی دریافت شیر، نیروی انسانی شاغل و بازارهای داخلی شرکت ارائه نمود.
کاشانی زاده به اهمیت پرسنل شرکت ، از نگهبان تا مدیران به بحث کیفیت و توسعه محصولات اشاره و توجه به رعایت کامل استانداردهای ملی و بین المللی را بعنوان رسالت شرکت عنوان نمود.
مدیرعامل شیر پگاه اصفهان، ضمن قدردانی از ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، از ایشان به عنوان یک فرد موفق و مفید برای صنعت یاد کرد.
در ادامه خانم پیروز بخت از اتفاقات رخ داده اخیر و ناصواب صدا و سیما که باعث ایجاد آسیب و ضرر و زیان به صنعت لبنیات گردید اظهار تاسف و از شرکت های لبنی به خاطر سعه صدر تشکر نمود. ایشان به لزوم توجه به استانداردها تاکید کرده و آگاهی مصرف کنندگان به حقوق خود را فرصتی برای واحدهای تولیدی نمونه بر شمرد.
پیروز بخت به تصویب سه بسته حمایتی شرکتهای تولیدی جهت توسعه کیفیت محصولات در شورای عالی استاندارد اشاره و تعهد شرکت های تولیدی به امر استقرار استانداردها با هدف پیشبرد اهداف سازمان و سلامت مصرف کنندگان را خواستار شد.
در این مراسم ، کاشانی زاده از خانم پیروز بخت در خصوص خبر کذب وجود آفلاتوکسین در شیر که منجر به افت فروش در کشور و تبعات آن در خارج از کشور شد تقاضای مساعدت از سوی یک سازمان نظارتی نمود.
در پایان ، رئیس سازمان ملی استاندارد کشور ، از خطوط تولید محصولات و واحد تحقیق و توسعه شرکت شیر پگاه اصفهان بازدید بعمل آورد.

 

pegah.ir/n/8513
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا