اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقیاخبار صنایع شیر ایران

در نشست مدیران آموزش شرکت های تابعه صنایع شیر ایران رخ داد:

رونمایی از تقویم آموزشی شرکت

نشست مدیران آموزش شرکت صنایع شیر ایران در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این نشست دکتر سپهرنیا مدیر آموزش و خدمات علمی شرکت صنایع شیر ایران ضمن قدردانی از میزبانی مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، گفت : شرکت صنایع شیر ایران « پگاه » با قدمتی شصت و چهار ساله و ۲۹ زیر مجموعه تولیدی و لجستیکی به عنوان یکی از بزرگترین صنایع تولید لبنیات خاورمیانه بوده و این مجموعه در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به پایبندی شرکت صنایع شیر ایران به استانداردهای ملی و بین المللی، نقش و رسالت واحد آموزش را به منظور به روزرسانی دانش تکنولوژیکی این مجموعه و تامین کادر ماهر و خبره در عرصه های علمی، تخصصی و مهارتی بسیار با اهمیت دانست و در این راستا گفت : واحد آموزش و خدمات علمی با آگاهی از اهمیت آموزش و بهسازی و تامین بهبود مستمر و توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی در عرصه صنایع لبنی، دوره های متنوعی را در راستای آموزش منابع انسانی خود برنامه ریزی و تهیه نموده است.

دکتر سپهرنیا همچنین گفت : این واحد، آموزش های کوتاه مدت را محور اصلی برنامه های آموزش شغلی خود قرارداده تا بتواند با ظرفیت سازی و توانمند سازی نیروی انسانی و افزایش کارآمدی و اثر بخشی فعالیت ها، راه توسعه مهارت ها و گسترش دانش شغلی کارکنان را متناسب با نیازهای روبه رشد فناوری و تکنولوژی هموار نماید. مدیر آموزش و خدمات علمی شرکت صنایع شیر ایران با اشاره به این موضوع که اعتقاد ما براین اصل استوار است که ” آموزش” می تواند در کنار ارتقاء بهروری و راندمان عملکردی در بروز خلاقیت های فردی و ابراز وجودی نیروهای انسانی و همچنین کسب آرامش در تعاملات و روابط انسانی در کار اثر مفیدی داشته باشد باعث بروز نشاط اجتماعی و رضایت شغلی نیز می گردد.

لذا با توجه به این رویکرد، برای اولین بار تقویم آموزش های کوتاه مدت شرکت صنایع شیر ایران پس از گذشت ۶۴ سال تدوین و تنظیم گردید تا بتواند سیستم آموزشی این صنعت را با تمرکز در آموزش های منتورینگ (استاد شاگردی) و بر مبنای آموزش های اساسی صنعت لبنی در این شرکت قرار داده و با تکیه بر آموزه های فرهنگی و سلامت محور تعهد و تخصص را در عرصه کار و تولید معنا بخشد.

در این نشست همچنین مهندس شایان مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی ، با اشاره به برگزاری انواع دوره های تخصصی برای کارکنان شرکت ، مباحث مربوط به آموزش و مدیریت دانش را یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه دانست و گفت: در سالهای اخیر تلاش نمودیم تا مسئله آموزش و همچنین انتقال دانش از افراد با تجربه به سایر کارکنان انجام پذیرد و در این زمینه شرکت پگاه آذربایجان شرقی بسیار فعال می باشد. مدیرعامل این شرکت همچنین ابراز امیدواری نمود بتوانیم در راه توسعه بیش از پیش برنامه های آموزشی شرکت گام بر داریم. لازم به ذکر است مدرسین این دوره آموزشی مهندس معدولیت با موضوع « استاندارد ISO 10015 و روش های ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی» و دکتر دانش فرد با موضوع « استقرار سیستم مدیریت دانش و حفظ و ماندگاری دانش در سازمان »، به ارائه سخنرانی پرداختند. همچنین شرکت کنندگان پس از پایان دوره از خطوط تولید مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز بازدید به عمل آوردند.

pegah.ir/n/6926
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا