اخبار شرکت های تابعه پگاهویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

توانمندسازی نیروی انسانی پگاه با آزمون متمرکز اجرایی شد

رقابت متخصصان کارجو، در ماراتن ۳ روزه صنایع شیر ایران

مصاحبه تخصصی شرکت صنایع شیر ایران برای کارجویان متخصص از یکشنبه ۱۶ شهریور آغاز و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مصاحبه تخصصی از میان ۲۰۸ پذیرفته شده مرحله اول آزمون کتبی (بامشارکت جهاد دانشگاهی) برگزار شده است و ۹۵ نفر طی آزمون علمی و تخصصی جذب خواهند شد.

در مصاحبه علمی و تخصصی که هم اکنون در شرکت پگاه تهران در حال برگزاری است، کارجویان متخصص به مدت ۳ روز به رقابت خواهند پرداخت تا بهترین‌ها در صنایع شیر ایران مشغول به کار شوند.

محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت صنایع شیر ایران، در حاشیه این رویداد گفت: جذب نیروی انسانی متخصص هدف اصلی این آزمون‌هاست و معتقدیم در راستای ارتقای بازدهی و افزایش قابلیت توانمندسازی و جانشین پروری خواهد بود.

وی افزود: در این دوره، جذب متمرکز شرکت صنایع شیر ایران در ۴ رسته شغلی انجام شد و مقرر است تا در حوزه‌های تولید، کشت و صنعت و دامپروری، فنی و مهندسی و حراست پذیرش انجام شود.

گفتنی است عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، نیز با حضور در محل برگزاری آزمون، از روند انجام مصاحبه بازدید داشت.

مصاحبه تخصصی شرکت صنایع شیر ایران برای کارجویان متخصص از یکشنبه ۱۶ شهریور آغاز و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.در این مصاحبه، از میان پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی، 95 نفر در شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران مشغول به کار می‌شوند.

 

pegah.ir/n/11324
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا