پگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

در پی سفر های استانی قدوسی

دیدار مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با سفیران بازار گستر پگاه “استان همدان و کردستان”

نشست صمیمانه قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به همراه اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران «پگاه» با مدیران، معاونین، سرپرستان، بازاریابان، موزعین و ویزیتورهای شعب همدان، کردستان و کرمانشاه، عصر روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸در شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان صورت پذیرفت.در این نشست قدوسی با اشاره به اینکه شیر کاملترین غذاست و این ماده غذایی از کودکی تا کهنسالی مورد نیاز هر انسانی می باشد تاکید نمود، خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که در صنعتی فعالیت می نماییم که محصولی سالم و مفید برای سلامت اقشار جامعه تولید می نماید.


در ادامه، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران«پگاه» به ضرورت حوزه بازار و فروش محصول را دربنگاه اقتصادی تاکید نمود. توسعه بازار و فروش محصول موجب رشد و شکوفایی شرکت، توسعه خطوط تولید، افزایش دریافت شیر، توسعه فروش و در نهایت اشتغالزایی بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه منابع انسانی سرمایه های اصلی یک سازمان می باشند که جایگزین ندارند، تاکید داشت همکاران حوزه بازار و فروش نیز از اهمیت ویژه ای برای شرکت برخوردارند که بخشی از حیات و پویایی شرکت، نتیجه فعالیت این حوزه می باشد. بر این اساس، از زحمات و تلاش پرسنل بازار و فروش، مدیران و معاونین شعب، سرپرستان، بازاریابان، موزعین و ویزیتورها تقدیر، تشکر و قدردانی نمود.

pegah.ir/n/8277
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا