اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقی

با هدف توسعه تعاملات در شرکت تابعه پگاه انجام شد:

دیدار سرپرست پگاه تبریز با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

احد فلاحی سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، طی دیدارهایی جداگانه با مدیران کل حفاظت محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرستی بانک ملت استان، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، فلاحی ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده گفت: این شرکت با پیروی از استانداردهای داخلی و بین المللی در زمینه حفاظت از محیط زیست، برنامه‌های جامعی در حوزه کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست انجام داده است و کسب تندیس طلایی صنعت سبز کشور موید این امر است.

وی همچنین در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی افتخار دارد تا سالانه با اجرای برنامه‌های فرهنگسازی مصرف شیر و فرآورده‌های لبنی برای خانواده‌ها به سلامت جامعه، کمک کند.

فلاحی در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت نیز گفت: مشارکت بانک‌های عامل به توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه، منجر می‌شود.

در این دیدار سرپرست بانک ملت نیز از اعلام آمادگی این بانک در حمایت از تولید داخلی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: بانک ملت در راستای توسعه بخش‌های مختلف تولیدی این مجموعه گام‌های موثری، بردارد.

pegah.ir/n/15141
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا