پگاه در رسانه هاویژه‌ها

در نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه مطرح شد

فرهنگ سازی مصرف لبنیات دغدغه اصلی پگاه

اولین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با روابط عمومی صنایع شیر ایران روز سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل و محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با تبریک روز جهانی شیر و ابراز خرسندی از حضور در میان اصحاب رسانه گفت: اختصاص یک روز از سوی سازمان فائو ( خواروبار و کشاورزی ) نشان از اهمیت مصرف این ماده غذایی در میان کشورهای جهان دارد.

قدوسی یکی از دغدغه های اصلی پگاه را فرهنگ سازی مصرف لبنیات در کشور برشمرد و ادامه داد: به سبب نزدیک به ۷ دهه فعالیت در زمینه تولید محصولات لبنی مسئولیت خطیری متوجه برند پگاه در این زمینه است.

وی با اشاره به آمار مصرف محصولات لبنی در ایران و مقایسه آن با کشورهای توسعه یافته، افزود: سرانه مصرف محصولات لبنی در خوش بینانه ترین حالت در کشور ما ۷۵ کیلوگرم است که در مقایسه با میانگین مصرف سرانه ۳۰۰ کیلوگرم درکشورهای توسعه یافته رقم بسیار پایینی محسوب می شود.

قدوسی با بیان این مطلب که اگر تدابیر مناسبی درجهت افزایش مصرف سرانه لنیات اندیشیده نشود دچار مشکلات عدیده ای در آینده خواهیم شد خواستار توجه ویژه متولیان امر و رسانه ها به لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اثر بخش در این زمینه شد.

مدیر عامل صنایع شیر ایران در بخش پایانی صحبت های خود با تاکید براینکه پگاه همواره تولید محصولات سلامت محور را در سر لوحه ی کاری خود دارد خاطر نشان کرد: تمامی مواد اولیه بکار گرفته شده در مجموعه کارخانجات صنایع شیر ایران علاوه بر رعایت استانداردهای ملی دارای استانداردهای جهانی نیز است.

در ابتدای این نشست حمید رضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران با اشاره به اینکه پگاه با ۶۶ سال سابقه فعالیت در اذهان ۷ نسل از جامعه ایرانی نقش بسته است، یادآور شد: هدف پگاه خدمت به جامعه از مسیر توسعه سلامت است و وقتی صحبت از خدمت به میان می آید نمی توان از نقش رسانه ها در این زمینه چشم پوشی کرد.

وی بازارسازی را یکی از رویکردهای مهم روابط عمومی صنایع شیر دانست و ادامه داد: در این راستا استراتژی مدونی برای تعامل و همکاری با اصحاب رسانه و ارباب جراید در نظر داریم.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران ادامه داد: متاسفانه برخی محصولات تولیدی پگاه از جمله محصولات پودری ناشناخته مانده است که در نظر داریم با برگزاری جشنواره و کمپین های متعدد در طول سال همچون جشنواره ۶۶ به مناسبت ۶۶ سالگی پگاه و جشنواره پگاهی ها نسبت به شناساندن هر چه بیشتر این برند تلاش کنیم.

طهماسبی پور با اشاره به استفاده روابط عمومی پگاه از تمامی ظرفیت های رسانه ای تصریح کرد: مخاطب هدف پگاه در رسانه های تخصصی همکاران تجاری، در رسانه های عمومی مصرف کنندگان و تصمیم گیران سیاسی و اجتماعی و در شبکه های اجتماعی کف جامعه و اقشار مختلف آن است.

 

گفتنی است طرح دغدغه های اهالی رسانه و ارائه راهکار های افزایش تعامل رسانه ها با شرکت صنایع شیر ایران از سوی خبرنگاران پایان بخش این نشست بود.

 

 

 

 

pegah.ir/n/9889
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا