مسئولیت اجتماعیاخبار صنایع شیر ایران

از گلستان تا خوزستان و لرستان؛

حضور پگاه در کنار سیل زدگان / پگاه خدمت رسانی می‌کند

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، از همان روزهای اول آغاز سیل در مناطق آق قلا و گمیشان استان گلستان و مازندران، پگاه به عنوان یک شرکت مردمی و متعلق به بازنشستگان محترم کشوری در صف اول خدمت رسانی حضور داشت.


به نحوی که با حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران (دکتر حسینی) و بازدید میدانی و جلسات هماهنگی با سایر مسئولین منطقه، اقدامات حمایتی پگاه با توزیع محصولات و تهیه و توزیع صبحانه برای سیل زدگان مستقر در کمپهای اسکان موقت آغاز شد. متعاقب این امر و بر اساس دستور دکتر حسینی نزدیک به ۸ هزار قوطی شیر خشک نوزاد پگاه با برند لاکتومیل نیز بین سیل زدگان محترم استانهای گلستان و مازندران توزیع شد.

به دنبال وقوع سیل در لرستان نیز با حمایت مدیر عامل صنایع شیر و تلاش و برنامه ریزی کارکنان شرکت پگاه لرستان ، توزیع محصولات غذایی بین مردم رنجدیده از سیل آغاز شد و در حال حاضر علاوه بر اقلام غذایی نسبت به تامین سایر ملزومات ضروری برنامه ریزی شده است. بر پایه همین گزارش امروز دوشنبه ۱۹ فروردین، تعداد ۲۰۰۰ عدد قوطی شیر خشک نوزاد برای مناطق سیل زده لرستان و خوزستان نیز از سوی صنایع شیر ایران پگاه ارسال شد.

pegah.ir/n/6660
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا