پخش و بازارپگاه آذربایجان شرقی

تاکید بر حضور ویترینی محصولات تولیدی پگاه در اقصی نقاط کشور

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در نشست معاونین ، مدیران و کارشناسان تولید و بازار شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران ( پگاه )،در این نشست ابتدا مهندس شایان مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در این نشست، مجموعه پگاه تبریز را یکی از شرکتهای قدیمی و با سابقه این صنعت معرفی نمود و ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در راستای منشور ده گانه، بر توسعه بازار و محصولات متنوع این شرکت تاکید نمود.

در ادامه مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در جمع معاونین دفتر مرکزی و همچنین مدیران و معاونین شرکت پگاه آذربایجان شرقی، این مجموعه را یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های صنایع شیر ایران خواند و در ادامه ضمن با اهمیت خواندن تنوع و کیفیت محصولات تولیدی پگاه ، گفت : محصول تولیدی ما باید با کیفیت باشد.

کیفیت به معنای رعایت همه استاندارادهای تولید با رویکرد خوشمزگی و طعم خاص و متفاوت تا مصرف کنندگان خودشان خواهان و خواستار محصولات پگاه باشند.

وی در مباحث مربوط به بازار نیز گفت: بخش بازاریابی و فروش هوشمندانه در بازار عمل کند و محصولات تولیدی ما باید در همه جا در سطح کلانشهرها ، شهرستان ، بخشها و حتی روستاهای ما حضور ویترینی داشته باشد.

وی ضمن با اهمیت خواندن توزیع به موقع محصولات خاطر نشان کرد؛ باید خودروی توزیع ما اولین خودروی محصولات لبنی باشد که به درب مغازه داران می رسد و موزعین هم با لباس متحد الشکل در سراسر کشور محصولات را با دقت و حساسیت بالا و احترام به دست مغازه داران و مصرف کنندگان برسانند .

مهندس قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود از معاونت امور مالی و اقتصادی صنایع شیر هم خواست تا ضمن بررسی، به گونه ای عمل نمایند که قیمت تمام شده محصولات تولیدی مشابه در تمامی شرکتهای تابعه یکسان باشد .

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران صادرات را یکی از بخش های بسیار با اهمیت توسعه بازار و فروش محصولات دانست و در ادامه توجه به دریافت شیرخام با کیفیت و جشن سه هزار و ۸۰۰ تن را یکی از مهمترین فعالیتهای پیش روی صنعت عنوان کرد.

مهندس قدوسی همچنین توجه به مباحث مربوط به منابع انسانی و رفاه پرسنل را بسیار با اهمیت و مؤثر خواند و ابراز امیدواری نمود بتوانیم با توسعه محصولات تولیدی و افزایش میزان فروش، ضمن رفاه بیشتر برای پرسنل نسبت به ایجاد رضایتمندی در سهاداران و توسعه شرکتها بیش از گذشته اقدام نماییم .

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، تبریز را به عنوان یکی از قطبهای با ارزش تولید پنیر در کشور خواند و بر توسعه پنیر تبریز با نام زیبا و نغز تبریز در سطح ملی تاکید نمود .

در ادامه این نشست مدیران و معاونین شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ضمن معرفی خود به طرح مسائل و مشکلات مربوط به این مجموعه پرداختند.

pegah.ir/n/7905
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا