اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

به منظور کمک رسانی به سیل زدگان برگزار شد:

جلسه هماهنگی تداوم امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل

در پی دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور قدرتمند شرکت صنایع شیر ایران در مناطق سیل زده استانهای گلستان و مازندران، جلسه هماهنگی تداوم امداد رسانی و حمایت از آسیب دیدگان سیل به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاونان شرکت صنایع شیر ایران آقایان دکتر رشیدی؛ دکتر مطلق؛ و مدیر حوزه مدیر عامل آقای دکتر مهربان و آقای بیگلربیگی مشاور محترم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل و رییس هیات مدیره پگاه گلستان صبح روز پنجم فروردین برگزار شد.


در این جلسه ابتدا مدیر عامل پگاه گلستان گزارشی از روند کمک رسانی و حمایت از آسیب دیدگان سیل گلستان و مازندران ارائه و درخصوص وضعیت سیل و خسارات وارده به مردم عنوان داشتند: سیل اخیر موجب تخریب زمین های کشاورزی ، محصولات و سکونت گاه های مردم شده و بخش اعظم شهر آق قلا را آب فرا گرفته و امکان زندگی به هیچ عنوان میسر نمی باشد. لذا مردم به کمپ های هلال احمر انتقال داده شده و ضرورت حمایت برای تغذیه آنان از مهم ترین نکات در امدادرسانی می باشد.

در ادامه تصمیمات متخذه در مورد نحوه حمایت از سیل زدگان را چنین بیان نمودند: پگاه گلستان به نمایندگی از مجموعه صنایع شیر ایران حمایت از کمپ ۳۰۰۰ نفره را برعهده گرفته و صبحانه و میان وعده آن را تأمین خواهد کرد. تا کنون محصولاتی چون خامه، پنیر لاکتیکی، شیرهای طعم دار به ارزش ۴۰ میلیون تومان برای کمپ فوق ارسال شده و هماهنگی های لازم برای ارسال ۶۰۰۰ قوطی شیرخشک نوزاد از شرکت مربوطه صورت گرفته در حال حمل به استان گلستان می باشد.

در این جلسه آقای دکتر رشیدی معاون مالی و توسعه منابع انسانی ضمن تأکید بر ضرورت تداوم حمایت ها و حضور در کنار مردم آسیب دیده تأکید کرد، توزیع صحیح محصولات، نظارت کافی و هدفمند و تقسیم بندی کارها از اولویت های است که باید مدنظر قرار گیرد.

در پایان برنامه ریزی های لازم برای حضور مناسب و مداوم مردم آسیب دیده از سیل تا کم شدن مشکلات و نیازهای آنان انجام و هماهنگی لازم با شرکت های زیر مجموعه پگاه معمول شد.

 

pegah.ir/n/6594
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا