اخبار صنایع شیر ایران

به میزبانی صنایع شیر ایران برگزار شد:

جلسه شورای عالی مشاوران وزرا و دستگاههای اجرایی کشور در امور ایثارگران

جلسه شورای عالی مشاوران وزرا و دستگاههای اجرایی کشور در امور ایثارگران در آستانه عید سعید غدیر خم به مهمانی پگاه در دفتر مرکزی صنایع شیر ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات، صبح امروز دوشنبه بیست و هشتم مرداد ماه ۹۸ ، جلسه هماهنگی شورای عالی مشاوران وزرا و نهادهای اجرایی کشور در امور ایثارگران در دفتر مرکزی صنایع شیر برگزارشد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام کاویانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دکتر رحیمی نسب دبیر شورای عالی و مشاوران امور ایثارگران کلیه وزارتخانه ها ، سازمانها و نهادها و دستگاه های اجرایی کشور تشکیل گردید ، مهندس عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم ، حضور مهمانان را در صنایع شیر خیر مقدم گفت و آن را به فال نیک گرفت تا در اولین روز کاری خود بعنوان مدیر عامل صنایع شیر همزمان با عید بزرگ ولایت ، مقام شامخ شهدا و ایثارگران را ارج نهد و شروع پر خیر و برکتی برای مجموعه و موجبات توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

سپس در ادامه حجت اسلام کاویانی ، معاون امور فرهنگی بنیاد شهید رئوس برنامه ها و ضرورت اقدامات فرهنگی برای خانواده شهدا و ایثارگران را تشریح کرد. هم چنین تعدادی از اعضای شورا نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند. در ادامه موارد مطرح شده توسط دبیر شورای علی جمع بندی و مراتب به تصویب رسید. در انتها توسط مشاور امور ایثارگران صتایع شیر از تعدادی از جانبازان و ایثارگران تقدیر بعمل آمد.

pegah.ir/n/7193
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا