اخبار صنعت لبنیاتاخبار صنایع شیر ایران

جایگاه پگاه در بین ۱۰۰ شرکت برتر

سازمان مدیریت صنعتی همه ساله بر اساس حجم فروش نسبت به بررسی ومعرفی شرکتهای برتر ایران اقدام می نماید.فهرست صد شرکت برتر، مجموعه‌ای متعلق به شرکت‌های بزرگ ایرانی است. دراین فهرست، بر روی شناسایی آرایش بنگاه های بزرگ کشور در کنار یکدیگر تمرکز شده است، به این دلیل که نگاه کلان ملی در شکل گیری این فهرست مورد نظر سازمان  برگزار کننده این همایش بوده است.

درگام اول، فهرستی که به مقایسه شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی از بعد کلان و ملی می‌پردازد و هدف آن ارایه تصویری از چگونگی آرایش بنگاه‌های اقتصادی در فضای کسب و کار ایران است، فهرستی عمومی است. در واقع در این فهرست تمامی فعالیت‌های اقتصادی اعم از خدماتی، صنعتی و … که در مفهوم عام خود می‌توانند رقیب یکدیگر در تخصیص منابع جامعه باشند، در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت. در گام دوم، برای گزینش صد شرکت برتر ایران معیار فروش مبنای انتخاب قرار گرفته است. رقم فروش در مورد کلیه شرکت‌ها رقم فروش خالص و در مورد بانک‌ها و موسسات مالی جمع درآمد مشاع و غیرمشاع است . در گام بعد این شرکت‌های منتخب از زوایای مختلف با شاخص‌های متعددی، مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

در همایش  معرفی شرکت های برتر ایران که  در تاریخ ۹۳/۱۱/۲۷ در محل سالن همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد، صد شرکت برتر اول ایران معرفی شدند که شرکت صنایع شیر ایران “پگاه” در بین ۵۰۰شرکت برتر ایران در گروه صنایع غذایی وآشامیدنی رتبه اول را کسب نموده وبه عنوان “بزرگترین وموفق ترین صنایع غذایی کشور “معرفی شد.

 

همچنین شرکتهای تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران شامل شرکت بازار گستر پگاه منطقه ۵ با  رتبه ۱۴۰ ، شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران با  رتبه ۱۷۳، شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بارتبه ۱۷۷، شرکت پگاه اصفهان با  رتبه ۲۶۸ ، شرکت پگاه آذربایجان شرقی با رتبه ۲۷۹، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با رتبه ۳۷۸ و شرکت صنایع بسته بندی پگاه با رتبه ۴۶۱ در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.

در  سالهای گذشته نیز شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» رتبه اول صنایع غذایی کشور را به خود اختصاص داده است.

 در این همایش صد شرکت برتر دوم، سوم وچهارم نیز معرفی می شوند.

 رتبه صنایع شیرایران در ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سالهای گذشته

pegah.ir/n/2554
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا