پخش و بازارویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

رئیس ستادمرکزی مقابله با کرونا صنایع شیر ایران تاکید کرد:

تولید و توزیع «محصولات پگاه» با رعایت کامل پروتکل‌ها

شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در پی د‌ستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، مراقبت‌های بهداشتی خود در حوزه تولید، توزیع وناوگان حمل‌ونقل را تشدید و پایش روزانه سلامت نیروهای انسانی توزیع‌کننده و محصولات پگاه را اجرایی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمدعلی کارگرمطلق رئیس ستاد مرکزی مقابله با کرونا شرکت صنایع شیر ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: به‌منظور رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی مصوب ستاد ملی و ستاد مرکزی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون، ماشین‌ها در بدو ورود به شرکت‌های تولیدی شست‌وشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده و الکل داده می‌شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده‌ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه‌بر اهدای اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آنها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

محمدعلی کارگرمطلق در این‌باره افزود: وضعیت سلامت جسمی رانندگان نیز مرتب بررسی می‌شود که بیشتر این اقدامات به‌طور روزانه بوده و شست‌وشوی ماشین‌ها در هر بار ورود به شرکت‌ها انجام می‌شود.

کارگرمطلق اضافه کرد: شرکت صنایع شیر ابران به مردم و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه اطمینان می‌دهد چه در دوران پیش از شیوع ویروس کرونا و چه در دورانی که کشور با این بیماری درگیر بوده و سلامت شهروندان در خطر است، سلامت محصول و اصالت و ماندگاری آن در همه حال از سوی پگاه رعایت و کنترل شده و سلامتی محصول هم در زمان تولید و هم در زمان توزیع آن برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۸۰۰ قلم کالا در هر ماه به بازار عرضه می‌شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی هستند و به صورت روزانه نیز بالغ بر ۲ هزار تن محصول در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می‌‌شود که همه محصولات، بسته‌بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فروشگاه‌ها می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی مقابله با کرونا شرکت صنایع شیر ایران با اشاره به اجرای طرح تعطیلی دو هفته‌ای از سوی ستاد مرکزی مقابله با کرونا درباره مصوبات ستاد مرکزی مقابله با کرونا پگاه تأکید کرد: رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی فردی لازم‌الاجراست و در صورت عدم رعایت این موارد، با متخلفان طبق ضوابط اجرایی ستاد ملی کرونا برخورد خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر ۱۵۵۰ماشین در ناوگان حمل‌ونقل و لجستیک، وظیفه توزیع محصولات پگاه و ۵۲ شعبه و زیرشعبه هم به‌صورت روزانه مدیریت این فرآیند را برعهده دارند. علاوه‌بر این در سیستم توزیع نزدیک به ۳۸۰۰ نیرو و ۱۵۰۰ راننده مشغول به کار هستند که به‌طور ویژه بر رعایت اصول بهداشتی و سلامت ناوگان نظارت کامل انجام می‌شود.مقابله با کرونا

pegah.ir/n/12713
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا