اخبار صنایع شیر ایران

تقدیر مدیرعامل پگاه از همکاران خانم در روز زن

بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و نیز بزرگداشت روز زن مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد. در این مراسم قدوسی ضمن تبریک این ولادت از زحمات همکاران خانم قدردانی نموده و طی گزارشی اعلام نمود که عملکرد شش ماهه دوم سال این شرکت در مقایسه با شش ماهه نخست رشد چشمگیری داشته و این مهم بدون عملکرد مثبت و موثر تمامی پرسنل از جمله بانوان گرامی امکان پذیر نمیشد.

وی گفت: چشم انداز، توسعه پایدار است و با برنامه ریزی های صورت پذیرفته سال ۹۹، سالی ماندگار در تاریخ صنایع شیر ایران خواهد بود که میراث افراد بسیار بزرگی در این صنعت است، همچنین بیان داشت، هدف ما بالا بردن میزان دریافت شیر خام  با کیفیت در مقایسه با دریافت شیرخام شرکت های لبنی کشور های همسایه می باشد.
پس از مدیر عامل نمایندگانی از طرف بانوان مسائل خود را مطرح نمودند که عمده مباحث طرح شده مورد پذیرش و موافقت قرار گرفت.
یکی از اصلی ترین این مباحث تشکیل کانون بانوان شاغل در شرکت صنایع شیر ایران میباشد که مقرر گردید سرکار خانم ها خدایی و محمدپور به عنوان نماینده مدیر عامل در کانون و سه نفر نیز از طریق برگزاری انتخابات میان تمام شرکت های زیر گروه صنایع شیر ایران«پگاه» انتخاب شوند و مباحث پیرامونی بانوان از طریق این کانون پیگیری گردد.

 

 

 

pegah.ir/n/8696
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا