اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

برگزاری ۴ کارگاه آموزشی در حوزه روابط عمومی

ارتباطات و تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران”پگاه” به میزبانی پگاه گلستان

کارگاه آموزشی روابط عمومی مربوط به تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی و روابط عمومی حرفه ای و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی ۸ لغایت ۹ مرداد ماه سال جاری به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکتهای تحت پوشش برگزار شد.

در ابتدای شروع به کار این دوره ، مهندس کریم نژاد با تقدیر از روند برگزاری دوره های آموزشی بصورت گسترده در سطح صنایع شیر ایران، این اقدام ارزشمند را حاصل مدیریت آگاهانه آقای دکتر حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران، زحمات آقای دکتر رشیدی معاون مالی و منابع انسانی و همچنین برنامه ریزی اثربخش خانم دکتر سپهرنیا سرپرست آموزش دفترمرکزی قلمداد کرد.دکتر سپهرنیا تدوین تقویم آموزشی سال ۱۳۹۸ را گامی مهم در طول حیات ۶۴ ساله شرکت خوانده و آن را افتخار مهمی برای مجموعه قلمداد کرد که نیازمند همراهی و هم افزایی تک تک پرسنل به ویژه مدیران عامل می باشد.
ایشان هدف از برگزاری دوره های آموزشی را توانمندسازی و مهارت آموزی همکاران،همراه با اخلاق مداری، احترام متقابل برشمرد. وی اظهار کرد: « این امور منجر به آشنایی بیشتر با ساختارها و توانمندیهای واحدهای تولیدی، رشد و تبادل اندیشه در حوزه های مختلف و تسری دادن نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف در کارخانجات خواهد شد».

شهسواری مدیر روابط عمومی هلدینگ صنایع غذایی کشاورزی ودارویی صندوق بازنشستگی کشوری نیز ضمن تقدیر وتشکر از  مدیران عامل هلدینگ ، صنایع شیر و آموزش که این همایش ودوره آموزشی را برگزار نمودند و کتابنامه و تقویم اموزشی جامعی را تدوین کردند اظهار داشت توجه به حوزه پژوهش وافکار سنجی یکی از ارکان مهم روابط عمومی است و الزام این بخش را در چارت روابط عمومی خواستار شدند. در ادامه ایشان همچنین از ارزیابی واحدهای عمومی در آینده خبر دادند و خاطر نشان کرد همکاران در حوزه های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ۱- بخش فرهنگ سازی مصرف شیر و لبنیات که به عنوان سرفصل های اصلی در این حوزه خواهد بود. ۲- حوزه مسئولیت اجتماعی که نمونه ان موضوع افطار مهربانی که یک پروژه خاص در این حوزه بود و امروز به عنوان یکی از مسایل مهم در وزارتخانه دنبال می شود. ۳- حوزه تبلیغات وحضور در فضای مجازی وبروز رسانی سایت شرکتها شامل اخبار وتصاویر و….. ۴- حوزه تبلیغات محیطی ۵- حوزه تبلیغات مکتوب(بروشور کاتالوگ و پوستر) شهسواری با تاکید بر هماهنگی روابط عمومی وبازار وبرگزاری نشستهای مختلف در این حوزه و تلاش در جهت تبلیغات نقطه فروش اشاره نمود و خواستار برگزاری ایونت ها و کمپین های مختلف در زمانهای مختلف شد. در پایان ایشان اظهار داشت روابط عمومی صنایع شیرایران به عنوان قوی ترین روابط عمومی در حوزه سلامت کشور شناخته شده واز همکاران خواست تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف در این حوزه با اهمیت و توجه به کار تیمی در حوزه برندینگ که از تاکیدات مدیران محترم صندوق بازنشستگی نیز می باشد داشته باشند.

pegah.ir/n/7116
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا