اخبار شرکت های تابعه پگاهآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

پگاه آذربایجان غربی برگزار کرد:

دوره آموزش قوانین مالیاتی ویژه مدیران و کارشناسان حسابرسی شرکت‌های پگاه

کارگاه آموزشی قوانین مالیاتی مربوط به مالیاتهای مستقیم وارزش افزوده و حسابرسی عملیاتی پیشرفته ۱۸ لغایت ۲۰ تیرماه سال جاری به میزبانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.



در این دوره آموزشی که با حضور محمدپور مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی، خانم سپهرنیا سرپرست آموزش صنایع شیر ایران و مدیران حسابرسی داخلی شرکتهای تابعه حضور دارند قوانین مربوط به امور مالیاتی توسط اساتید حسابرسی آقایان دکتر سلحشورنیا و آقای سوری ارائه می گردد.
در ابتدای شروع به کار این دوره ، آقای محمدپور با تمجید روند برگزاری دوره های آموزشی بصورت گسترده در سطح صنایع شیر ایران، تلاش همکاران جهت حضور در دوره های آموزشی را ناشی از عطش کارکنان مجموعه برای ارتقای اطلاعات علمی خود قلمداد کرد.
سرپرست آموزش صنایع شیر ایران ، تدوین تقویم آموزشی سال ۱۳۹۸ را گامی مهم در طول حیات ۶۴ ساله شرکت خوانده و آن را افتخار مهمی برای مجموعه قلمداد کرد که نیازمند همراهی و هم افزایی تک تک پرسنل به ویژه مدیران عامل می باشد.

ایشان هدف از برگزاری دوره های آموزشی را توانمندسازی و مهارت آموزی همکاران، همراه با اخلاق مداری، احترام متقابل برشمرد. وی اظهار کرد: « این امور منجر به آشنایی بیشتر با ساختارها و توانمندیهای واحدهای تولیدی، رشد و تبادل اندیشه در حوزه های مختلف و تسری دادن نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف در کارخانجات خواهد شد».

خانم دکتر سپهرنیا با بیان اینکه آموزش نوعی سرمایه گذاری است افزود: استراتژی صنایع شیر ایران در گامی بعدی ، بحث منتورینگ و تربیت مدرس از بین افراد متخصص و مستعد جهت آموزش به سایر پرسنل در شرکتها خواهد بود.

ایشان هدف اصلی از آموزش ها در مجموعه معظم پگاه را اثربخشی و تغییر رفتار در همکاران عنوان کرده که بدین منظور نرم افزاری تهیه و اجرا میشود. بر این اساس برای هر فرد شناسنامه آموزش تدوین شده وپایش هر فرد و پرداخت مزایا بر اساس این شناسنامه صورت می گیرد.

pegah.ir/n/6948
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا