اخبار صنایع شیر ایران

برگزاری مسابقه گام دوم در دهه فجر

مراسم بزرگداشت یوم ا… ۲۲ بهمن ماه با اهدای جوایز برندگان مسابقه گام دوم انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، در مراسم بزرگداشت یوم ا… بیست و دوم بهمن ماه که در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی صنایع شیر ایران برگزار گردید ، مهندس قدوسی ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به تمامی همکاران ، یاد و خاطره امام خمینی (ره) معمار انقلاب و شهدا را گرامی داشته و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  را تسلیت گفت وی با اشاره به شرایط حاضر کشور، تحریم های ظالمانه و حضور دشمنان در منطقه ضرورت حضور در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن را ضروری دانست.
مهندس قدوسی در این نشست به بیان عملکرد شرکت صنایع شیرایران و اهمیت آن به عنوان هلدینگ مجموعه پگاه، بر یکپارچگی اهداف در کلیه امور و در جهت چابک نمودن شرکت اشاره نمود.
وی گفت: در پنج ماهه گذشته شرکت صنایع شیر با همدلی و همکاری نیروی انسانی خود موفق به کسب عناوینی نظیر برترین صادرکننده استانی در چندین استان کشور شده است، این شرکت هم اکنون در سن ۶۵ سالگی دارای ۶۵ نشان برتر ملی و بین المللی سلامت در کشور می باشد. هدفمند شدن فروش و رشد سودآوری را، دست آورد این همدلی و هماهنگی دانست.
قدوسی در پایان جوایز یازده نفر از برندگان مسابقه گام دوم انقلاب که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه فجر برگزار گردیده بود ،اهدا نمود.

pegah.ir/n/8597
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا