اخبار صنایع شیر ایران

تفاهم نامه همکاری بین صنایع شیر ایران(پگاه) و بانک کشاورزی

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ نشستی با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و چند تن از مدیران این شرکت برگزار شد.
بنا به این گزارش، مرتضی شهیدزاده گسترش همکاری با شرکت صنایع شیر ایران را مشارکت در تحقق امنیت غذایی کشور و موجب خرسندی دانست و گفت: ما در بانک کشاورزی معتقدیم صنعتی فکر کردن، صنعتی کار کردن و صنعتی بودن تنها راهی است که کشاورزی را به کسب و کاری سودده و دارای ارزش افزوده و امکان صادرات تبدیل میکند .

۲
وی افزود: بانک کشاورزی به دلیل داشتن بدنه تخصصی قوی و دسترسی انحصاری به سیستم Core banking ، توانایی پشتیبانی و ارائه خدمات از نخستین مراحل تولید تا جزیی ترین مراحل توزیع را دارد و به زودی از سامانه ای الکترونیکی در این زمینه رونمایی خواهد شد.
در ادامه علی رومی با اشاره به سهولت همکاری با بانک کشاورزی به دلیل ماهیت تخصصی آن، از امضای این تفاهم نامه و گسترش تعاملات با بانک کشاورزی اظهار خرسندی کرد .
شایان ذکر است بر اساس این قرارداد در صورت تجمع و رسوب حساب های بالغ بر ۴۰ شرکت وابسته به شرکت صنایع شیر ایران در بانک کشاورزی، این بانک نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی، خدمات مالی _ ریالی، ارزی و الکترونیکی و پرداخت تسهیلات به این شرکت ها و کارکنان آن ها اقدام خواهد کرد.

pegah.ir/n/3583
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا