«شیرگز» آنتی اکسیدانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

شیر طعم‌داری که انرژی شما را دوچندان می‌کند

گز به دلیل داشتن ویتامین‌های A ،C ،E، لوتئین و زآگزانتین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد. بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، گز یکی از سوغاتی‌های استان اصفهان است که حاوی انواع ویتامین‌های A ،C ،E، گروه ویتامین‌های B مانند B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۶، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، قند مانند فروکتوز، ساکاروز و مالتوز، فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، اسید فولیک، لوتئین و زآگزانتین است.

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در گفت‌وگو با گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درباره مهم‌ترین خواص گز گفت: این شیرینی نقش موثری در تقویت عمومی و افزایش انرژی بدن دارد؛ گز هموگلوبین خون را افزایش می‌دهد و کم‌خونی را هم برطرف می‌کند.

وی درباره خواص دیگر گز بیان کرد: این شیرینی به علت داشتن ویتامین‌های A ، C ، E ، لوتئین و زآگزانتین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: گز تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه دارد؛ این شیرینی بینایی را هم تقویت می‌کند.

عظمایی با اشاره به خاصیت آرام‌بخشی گز تاکید کرد: این شیرینی اضطراب و استرس را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: گز به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک شایانی می‌کند؛ این شیرینی خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد بنابراین عفونت‌های بدن را از بین می‌برد.

این شیرینی مقوی و اصیل ایرانی با ترکیب شیر، علاوه بر حفظ خواص اولیه، ارزش غذایی بالایی در گروه شیرهای طعم‌دار، دارد.

شرکت صنایع شیر ایران، برای اولین بار با تولید و عرضه «شیرگز» ترکیبی مقوی، با طعمی اصیل را به علاقه‌مندان شیرهای طعم‌دار هدیه داده است.

روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

#پگاه
#
شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/b/2204
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا