با کره از بدنتان در برابر سرطان و عفونت قارچی محافظت کنید

فواید باورنکردنی کره برای سلامت بدن

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، برخلاف باور عمومی در خصوص کره، این ماده چرب مزایای زیادی دارد. درست است که کره باعث افزایش احتمال چاقی در شما می شود، اما اگر همیشه ورزش می کنید، نگران تاثیر آن بر روی وزنتان نباشید. کره مواد مفیدی دارد که برای سلامت بدن بسیار ضروری است.

از ایجاد تومور جلوگیری می کند
چربی های اشباع شده موجود در کره به جلوگیری از لخته شدن خون و یا تشکیل تومورها در بدن کمک می کند. همچنین از بدن در برابر ابتلا به سرطان های مختلف نیز جلوگیری می کند.
وجود انواع مواد غذایی به اندازه متوسط، در رژیم روزانه همواره خوب و مناسب است. اگر کره را به اندازه در رژیم روزانه خود مصرف کنید، مطمئن باشید که بدنی قوی و ایمن داشته و دچار افزایش وزن نیز نمی شوید.

جلوگیری از عفونت های قارچی
کره سرشار از اسید لوریک است و بدن را در برابر عفونت های قارچی حفظ می کند. مصرف کره به میزان متوسط در روز، ضرری برای سلامت شما ندارد.

ایجاد قدرت در عضلات
کره منبع غنی از ویتامین کا۲ است، که در درمان مشکلاتی مانند پوکی استخوان و آرتریت تاثیر دارد. مصرف کره باعث جلوگیری از درد مفاصل در زنان می شود و قدرت عضلات را افزایش می دهد.

ایجاد تعادل هورمونی
کره سرشار از ویتامین آ بوده و علاوه بر تاثیر به سزایی که در بهبود و تقویت بینایی دارد، مانع بروز بیماری مربوط به غده تیروئید نیز می شود. مصرف روزانه کره باعث ایجاد تعادل هورمونی در بدن شما می شود.

محافظت در برابر آسیب های سلولی
کره دارای آنتی اکسیدان هایی است که از بدن در برابر آسیب های سلولی و آسیب رادیکال های آزاد محفاظت می کند. مصرف کره از تضعیف عروق و اعصاب جلوگیری کرده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

مفید برای پوست
ممکن است این مساله برای شما قابل باور نباشد، اما چربی موجود در کره باعث لطافت، نرمی و صافی پوست می شود. کره همچنین از بروز بیماری های سطحی پوست مانند، آکنه و لکه جلوگیری می کند.

روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

#پگاه
#
شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/b/1383
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا