فواید آب انگور قرمز پگاه

این نوشیدنی، از مسدود شدن رگ‌ها جلوگیری می‌کند

نوشیدنی‌های طبیعی همیشه در صدر جدول انتخاب‌های ما قرار دارند. یکی از معیارهای انتخاب‌ ما طعم و خواص ویژه‌‌ی نوشیدنی‌هایی است که بدن ما از آن‌ها تغذیه می‌کند. آب انگور جزو نوشیدنی‌های طبیعی و پرطرفداری است که طیف گسترد‌ه‌ای را به سمت خود جذب کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، آب انگور ویتامین‌‌های بسیاری از جمله ویتامین K، A، C و B6، همچنین مواد ‌مغذی‌ چون فنول و پلی فنول و مواد معدنی همانند منگنز، کلسیم، منیزیم و آهن دارد که همگی نیازهای بدن ما را تامین می‌کنند.

علاوه بر این‌ها، آب انگور برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از پیری زودرس هم مفید است. آب انگور قرمز یکی‌دیگر از انواع آب‌انگورهای پرطرفدار است که از بسته شدن رگ‌ها پیشگیری می‎کند. یکی از دلایل بروز بیماری قلبی، غلیظ شدن خون و مسدود شدن رگ‌ها است. مصرف آب انگور قرمز برای پیشگیری از این مشکلات و بهبود عملکرد قلب بسیار مفید است.

خواص آب انگور قرمز گازدار با آب انگور طبیعی قرمز یکسان است. آنتی‌اکسیدان‎های موجود در این نوشیدنی مانع لخته شدن خون در رگ‌ها می‌شوند.

انگور قرمز غنی از مواد مغذی مانند پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر، فولات، منیزیم، سلنیوم، ویتامین A و C و B6 است. پشتیبانی از قلب، افزایش سلامت پوست، رشد مغز، کاهش درد زانو، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد کلیه، مبارزه با بیماری‌های عصبی و سرطان جزوی از خواص آبمیوه گازدار انگور قرمز به‌شمار می‌رود.

آبمیوه گازدار انگور قرمز پگاه یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هایی است که کالری کمی دارد و سرشار از فواید است.

فواید آبمیوه گازدار انگور قرمز
مصرف آبمیوه انگور قرمز برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار کمک می‌کند. انگور سرشار از آنتی اکسیدانی به نام پلی فنول است که روند بیماری سرطان را کند یا آن را متوقف می‌کند. به‌خصوص آبمیوه انگور قرمز که به هنگام مصرف منظم از بسیاری از سرطان‌ها مانند: ریه، دهان، حلق، تخمدان، گردن رحم، پروستات، روده بزرگ و لوزالمعده جلوگیری می‌کند.

آبمیوه گازدار انگور قرمز برای سرماخوردگی
زمانی‌که شما پیش‌ از حد کار می‌کنید به‌دلیل استرس و خستگی‌های مداوم، ممکن است به سرماخوردگی مبتلا شوید. دلیل اصلی آن، مشکلات و ضعف موجود در سیستم ایمنی بدن است که مصرف آبمیوه گازدار انگور قرمز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

آبمیوه گازدار انگور قرمز برای کاهش وزن
آبمیوه گازدار انگور قرمز به‌دلیل داشتن آنزیم چربی‌سوزی، نشاسته و قند بدن ما را جذب می‌کنند و این کار به کاهش وزن کمک می‌کند. افرادی که می‌خواهند یک رژیم غذایی سالم داشته باشند.
آبمیوه گازدار انگور قرمز را باید به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم رژیم غذایی خود قرار دهند. اضافه کردن آبمیوه گازدار انگور قرمز باعث خوشمزه‌تر شدن رژیم غذایی شما می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به وزن دلخواه خود دست یابید.

تقویت هضم بهتر با نوشیدن آبمیوه گازدار انگور قرمز
مصرف آبمیوه گازدار انگور قرمز به شما کمک می‌کند تا هضم بهتری داشته باشید، زیرا باعث افزایش جریان آب در معده می‎شوند. همانطور که مشاهده کردید این نوشیدنی فواید زیادی برای بدن دارد. به‌همین دلیل آبمیوه گازدار انگور قرمز به‌عنوان یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار از خانواده آبمیوه‌های گازدار پگاه به‌حساب می‌آید.

آب انگور قرمز شرکت صنایع شیر ایران با نشان تجاری «رادلر» یکی از بهترین انواع آب‌ انگورهای طبیعی است، اگر انرژی کمی دارید، این نوشیدنی به شما کمک می‎کند تا انرژی از دست‌ رفته‌ی شما تامین شود.

آبمیوه گازدار انگور قرمز پگاه را بچشید تا طعم یک نوشیدنی خوشمزه و لذیذ را از یاد نبرید.

روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

#پگاه
#
شرکت_صنایع_شیر_ایران

pegah.ir/b/2926
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا